“میل و نیاز به پایدارترین راه حل حفاظت از محصولات ضروری است”

آیا این جاروبرقی برای شما مناسب نیست؟ در زیر ویدئویی با سایر انواع برنامه های کاربردی خلاء حشرات Micothon را مشاهده خواهید کرد:

به گفته Micothon، تکنیک خلاء نتایج بسیار خوبی را نشان می دهد، حتی در مبارزه پیچیده با سیکادا، کاربرد فناوری که آنها در مراحل بعدی بیشتر در مورد آن به اشتراک خواهند گذاشت.

“میل و نیاز به پایدارترین راه حل حفاظت از محصولات ضروری است. به همین دلیل است که Micothon در (دوباره) اختراع و (دوباره) توسعه راه حل هوای خلاء برای همه انواع مختلف محصولات منعطف است. برای هر سیستم کشت، گلخانه و محصول، Micothon آماده است تا ماشین‌های فعلی را تطبیق دهد تا آنها را 100% کاربردی و برای هر پرورش‌دهنده مناسب کند.»

برای اطلاعات بیشتر:
Micothon BV
Tienboerenweg 20b, 3641 RA
میدرخت، هلند
تلفن: 297526984 +31
ایمیل: [email protected]
www.micothon.nl



منبع

از زمانی که Micothon شروع به توسعه محلول‌های خلاء برای حشرات کرد، بسیاری از تولیدکنندگان برای طیف گسترده‌ای از محصولات به توصیه‌ها و راه‌حل‌ها علاقه نشان داده‌اند که در نتیجه چندین برنامه کاربردی موفق برای انواع محصولات مختلف به وجود آمد. آخرین اختراع دستگاه آنها دستگاه خلاء حشرات برای پرورش دهنده آلسترومریاس است.

چند نقطه شروع ضروری که Micothon در طول فرآیند توسعه راه حل هوای خلاء داشت این است که دستگاه باید به طور مؤثر، کاربر پسند و مستقل کار می کرد، که منجر به دستگاهی شد که می توانید بر اساس نیازهای محصول خود تنظیم کنید، مانند قدرت مکش. ، سرعت و تعداد درمان ها.