ناتانیل مورس به عنوان مدیر فروش به Fine Americas می پیوندد

ناتانیل مورس به عنوان مدیر فروش به Fine Americas پیوسته است که به مشتریان در سراسر شمال شرقی ایالات متحده و کانادا خدمات ارائه می دهد.

قلمرو او شامل داکوتای شمالی، داکوتای جنوبی، نبراسکا، ویسکانسین، مینه‌سوتا، ایندیانا، آیووا، ایلینوی، میشیگان، اوهایو، پنسیلوانیا، نیویورک، ورمونت، ماساچوست، کنتیکت، نیوجرسی، رود آیلند، نیوهمپشایر و مین خواهد بود. همچنین انتاریو، کبک، نوا اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد، و نیوفاندلند و لابرادور.

گرگ جانسون، رئیس Fine Americas, Inc.، می گوید: «ناتانیل با تجربه گسترده کشاورزی و زراعی خود، به زبان کشاورزان و کشاورزان صحبت می کند. ما خوشحالیم که مشتریانمان از حمایت او بهره ببرند و از دانش او بهره ببرند. ”

برای اطلاعات بیشتر:
خوب قاره آمریکا
تلفن: (315) 532-5688
[email protected]
fine-americas.com



منبع سوابق مورس شامل یک حرفه طولانی در Nutrien Ag Solutions است، جایی که او با پرورش دهندگان در زمینه سلامت محصول، مدیریت آفات، درمان بیماری، سلامت خاک، و باروری همکاری کرد و به کشاورزان در اجرای برنامه های مدیریت یکپارچه آفات (IPM) کمک کرد. او همچنین توصیه هایی را برای برنامه های سمپاشی و کود به کشاورزان ارائه کرد و با تولیدکنندگان و تولیدکنندگان در مطالعات تحقیقاتی و آزمایشی کار کرد. این تجربه به او در کمک به مشتریان Fine Americas کمک می کند تا برنامه PGR خود را به حداکثر برسانند.