نام جدید و جهت جدید: Viscon Plant Technology

تلفیق فناوری، نرم افزار و علوم گیاهی
با بخش تحقیق و توسعه گسترده، دانش گیاهان ارگانیک با آخرین نوآوری های تکنولوژیکی ترکیب می شود. به گفته این گروه، پیشرفت‌ها در هوش مصنوعی، بینایی، رباتیک و اینترنت اشیاء «احتمال‌های جدید متعددی» را ایجاد می‌کند و نقش برجسته‌تری در فناوری کارخانه Viscon داده می‌شود. با Viscon Factory Intelligence، “یک پلتفرم نرم افزاری اختصاصی” برای این شاخه از شرکت در حال توسعه است. Viscon همچنین به سرمایه گذاری در دانش حوزه حیاتی و زیست شناسی گیاهی ادامه خواهد داد، تا حدی به دلیل همکاری فشرده با مشتریان و شرکا.

کسب و کار خانوادگی Viscon Group در سال 2019 با ورود نسل بعدی و مشارکت یک سهامدار خارجی جدید وارد فصل جدیدی شد. تحت رهبری هیئت مدیره تمدید شده، بخش های Viscon شروع به همکاری نزدیک تر، هم در داخل و هم در خارج کرده اند.

شارلوت لانگراک-ویسر، مدیر ارشد استراتژی Viscon: “با ادغام بیشتر در گروه، ما به عنوان فناوری کارخانه Viscon در حال حرکت از سیلوها به اتصال به یکدیگر هستیم، از انجام همه کارها به همکاری، از سخت افزار تا نرم افزار بیشتر، از ماشین سازی تا فناوری صنعتی و از تشک آبجو گرفته تا کار تیمی! ما بر نوآوری‌های قوی، همکاری با بخش‌های گروه و همکاری با شرکای متمایزکننده قوی تمرکز می‌کنیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
فناوری کارخانه Viscon
www.viscon.eu/plant-technology



منبع تکمیل پروژه های باغبانی
راه حل های Viscon Plant Technology نیز به طور فزاینده ای بخشی از پروژه های باغبانی کامل از گروه Viscon است، جایی که این شرکت مسئول اتوماسیون کل فرآیند تولید است: از مواد اولیه تا محصولات برداشت شده و بسته بندی شده. نرم افزارهای سربار و داده ها نقش مهمی را در این راه حل های کامل بازی می کنند.

ویسر چندین دهه است که راه حل هایی برای اتوماسیون فرآیندها در باغبانی ایجاد کرده است. در پروژه‌های باغبانی پیچیده‌تر، Visser با بخش‌های دیگر درون گروه، مانند Viscon Fresh Produce، Viscon Factory Intelligence و Viscon Logistics همکاری می‌کند. با هدف “One Viscon”، نام Visser اکنون به Viscon Plant Technology تغییر خواهد کرد.

با نام جدید، این شرکت مسیر استراتژیک جدیدی را نیز در پیش می گیرد. در سال‌های اخیر، Visser به طور فزاینده‌ای در رابط بین علم گیاهی و اتوماسیون، همچنین از طریق فعالیت‌های ViVi و Viscon Aimfresh، متخصص شده است. بنابراین، فناوری جدید Viscon Plant بر روی اتوماسیون قابل اعتماد، نرم افزار و داده ها و علوم گیاهی تمرکز خواهد کرد.

Visser Horti Systems (اتوماسیون برای گیاهان جوان)، ViVi (آزمایشگاه های پرورش و کشت بافت)، و Viscon Aimfresh (توسعه محصول صنعتی) به نیروها می پیوندند. شرکت ها، همه بخش های گروه Viscon، به عنوان Viscon Plant Technology ادامه خواهند داد.

“از طریق دانش گیاه از طریق علم و نرم افزار، ما اتوماسیون همیشه نوآورانه را توسعه می دهیم. با کل گروه Viscon، ما پلتفرم های کاملی را برای انواع محصولات مختلف ارائه می دهیم. همراه با مشتریان و شرکا، ما راه حل را کامل و بهینه می کنیم. ما در حال رشد و توسعه هستند و مشتاقانه منتظر شکوفایی بیشتر و بیشتر با هم هستیم!”

نام جدید Viscon Plant Technology در IPM در Essen و Fruit Logistica در برلین راه اندازی شده است.