نظارت خودکار و ادغام هوشمند سود پرورش دهندگان کاهو را افزایش می دهد

Frans-Peter Dechering، یکی از بنیانگذاران Corvus Drones: “کشت مبتنی بر داده هر پرورش دهنده ای را در بر می گیرد. جمع آوری دستی داده ها به طور فزاینده ای متعلق به گذشته است. و چگونه می توانید منابع داده را ترکیب کنید و از جنگل داده اجتناب کنید؟ این هسته اصلی است. از همکاری Corvus Drones و LetsGrow.com. پهپادها داده های محصول را به طور کامل به صورت خودکار جمع آوری می کنند و در داشبورد LetsGrow.com ارائه می شود. ابتدا Corvus Lettuce است، برنامه کاربردی کاهو، که در آن رشد و به عنوان مثال، تشخیص بیماری است. با بصیرت.»

در Greentech، Corvus Drones و LetsGrow.com یک ادغام برای کشت کاهو معرفی خواهند کرد. این ادغام در غرفه Corvus Drones قابل مشاهده خواهد بود. برای اینکه بتوانید این نوآوری منحصر به فرد را تجربه کنید، لطفا از غرفه 05.413 به ما مراجعه کنید.

LetsGrow.com و Corvus Drones همکاری جدید خود را در GreenTech 2023 در آمستردام راه اندازی کردند. در این همکاری، فایل‌های داده و عکس‌های جمع‌آوری‌شده توسط هواپیمای بدون سرنشین کاملاً مستقل Corvus در پلتفرم LetsGrow.com قابل درک خواهند بود. این همکاری با کشت سرپوشیده کاهو در گلخانه ها آغاز می شود.

مارتین ون تول، مدیر فروش LetsGrow.com، بر اهمیت این نوآوری، به ویژه برای آینده باغبانی تاکید می کند: “من معتقدم که همکاری بین LetsGrow.com و Corvus Drones قدرت هم افزایی را نشان می دهد. با ترکیب LetsGrow.com. تخصص در رشد مبتنی بر داده با راه‌حل‌های پیشرفته پهپاد Corvus Drones، نوآوری در بخش باغبانی به پرواز در می‌آید. ما با هم، با دستیابی به کارایی، پایداری و عملکرد بالاتر برای تولیدکنندگان کاهو در سراسر جهان، آینده بهتری را برای تولیدکنندگان می‌سازیم.”

با این همکاری جدید، Corvus Drones و LetsGrow.com گام مهم بعدی را به سمت هواپیماهای بدون سرنشین پرنده کاملاً خودمختار برمی دارند و داده های جمع آوری شده را به اطلاعات مفید برای پرورش دهندگان تبدیل می کنند. هدف این است که داده‌های رشد کاهو را به داده‌های آب و هوایی در داخل محیط رشد پیوند دهیم تا استراتژی رشد را متمرکز، تجسم، تجزیه و تحلیل و در نهایت بهینه‌سازی کنیم.

برای اطلاعات بیشتر:
هواپیماهای بدون سرنشین Corvus
www.corvusdrones.eu



منبع

کمبود کارکنان ساختاری، پیچیده شدن تدریجی عملیات نهالستان و افزایش سطح زیر کشت گلخانه ها در هر سال تنها تعدادی از چالش های فعلی باغبانی گلخانه ای هستند. فناوری تحول‌آفرینی مانند هواپیماهای بدون سرنشین در حال تبدیل شدن به یک راه‌حل رایج‌تر در عصر حاضر است. از طریق اتوماسیون وظایف مختلف، پهپادها زندگی پرورش دهندگان را به روش های مختلف آسان تر می کنند. هواپیماهای بدون سرنشین Corvus به طور کاملا مستقل در گلخانه پرواز می کنند و قادر به جمع آوری داده ها و عکس ها در مورد موضوعات زیر هستند: رفتار محصول، بیماری ها و آفات، پیش آگهی برداشت، جوانه زنی، رشد، و عملکرد و انحراف. گام بعدی بازیابی این داده ها و دادن دید آسان و موثر به تولیدکنندگان از وضعیت و رشد محصولاتشان است. اینجاست که LetsGrow.com وارد می شود.