نقطه عطف جشن برای حراج آنلاین گل

در حراج جشن جمعه گذشته، قرعه کشی جوایز نیز بین خریداران راه اندازی شد. برای این خریداران با بالاترین قیمت (گران ترین گل رز)، بیشترین فروش و بیشترین ساقه، OFA یک جایزه خوب در فروشگاه دارد.

از جمعه 18 نوامبر، Bernhard Rozen، Berg RoseS en Holla Roses کل پیشنهادات حراج خود را در حراج آنلاین گل (OFA) عرضه خواهند کرد. با این پیشنهاد انحصاری، OFA گام مهمی در جهت گسترش بیشتر ساعت با طیف متنوعی از پرورش دهندگان و انواع مختلف و در عین حال ارتقای انحصاری برداشته است. برای جشن گرفتن این نقطه عطف، یک کیک در روز جمعه به هر سه مهد کودک آورده شد.

Daniëlle Strating-Geijteman (مدیر عامل OFA): “ما بسیار مفتخریم که توانستیم این گام را با این پرورش دهندگان برداریم، ما دوست داریم لحظه ای در این مورد فکر کنیم. اما ما همچنین به آینده نگاه می کنیم زیرا جاه طلبی ما این است که با پلت فرم دیجیتال خود رشد بیشتری داشته باشیم. ما به گسترش دامنه تولیدکنندگان خود در ماه‌های آینده ادامه می‌دهیم و می‌خواهیم در سال آینده با سایر گروه‌های محصول گام برداریم.»

حراج آنلاین گل، ساعت حراج جدید و سیستم حراجی آینده نگر است. یکی از مزایای حراج آنلاین گل، حراج مستقیم از مهدکودکی است که حراج بازار محور و منعطف به تقاضای بازار است. حراج آنلاین گل سریع، کارآمد و پایدار است.


تیم Bernhard Rozen در گلخانه (بالا سمت چپ)، برخی از تیم Holla Roses (راست)، و تیم تجاری Berg RoseS (پایین سمت چپ).

برای اطلاعات بیشتر:
حراج آنلاین گل
پرونوس 12
1424 LD De Kwakel
www.onlineflowerauction.com



منبع