نمایشگاه تجاری از چهارشنبه 1 مارس شروع می شود

سردبیر ما در نمایشگاه حضور خواهد داشت و برای تهیه گزارش تصویری کامل به هر غرفه مراجعه می کند. لطفاً اگر مطلب جدیدی دارید که می خواهید از قبل به اشتراک بگذارید، یک ایمیل ارسال کنید.



منبع

“بخش باغبانی ویتنامی به سرعت در حال رشد است، با سیستم های تولیدی که به آرامی از تولید سنتی در مزرعه باز به کشت محافظت شده دور می شوند. ایمنی و کیفیت مواد غذایی به دلیل افزایش تقاضای مصرف کنندگان محلی برای غذای ایمن و استانداردهای بالا و افزایش اهمیت بیشتری پیدا می کند. کونو جاکوبز با نمایشگاه نوا، یکی از برگزارکنندگان این نمایشگاه می گوید: صادرات به بازارهای مختلف صادراتی از جمله اتحادیه اروپا.

نزدیک به 200 غرفه دار از 25 کشور در این پنجمین دوره شرکت خواهند کرد. هلند، به عنوان یک کشور شریک، تعداد قابل توجهی از 33 شرکت هلندی را به نمایش خواهد گذاشت. علاوه بر این، یک غرفه جمعی ساخته شده از مواد پایدار یکی از نکات برجسته نمایشگاه خواهد بود. یک برنامه دانش گسترده، از جمله یک سمینار، یک انجمن صادرات، و یک نمایشگاه گل نیز سازماندهی خواهد شد.

علی‌رغم چالش‌های مطرح شده از آن زمان، اقتصاد ویتنام در سال 2022 به طرز شگفت‌آوری انعطاف‌پذیر باقی ماند و برای سال 2023 انتظار می‌رود تولید ناخالص داخلی ویتنام حدود 7 درصد رشد کند. با این ارقام، ویتنام سریعترین رشد اقتصادی در منطقه آسه آن (انجمن کشورهای جنوب شرقی آسیا) است. این هفته، HortEx دوباره در هوشی مین برگزار می شود و وضعیت فعلی صنعت باغبانی را نشان می دهد.

قبل از همه‌گیری، ویتنام برای تامین‌کنندگان گلخانه‌های بین‌المللی بسیار جالب بود و نمایشگاه HortEx بستری برای ارتباط حضوری در اختیار آنها قرار داد.

او در حال حاضر در حال آماده شدن برای نسخه آتی نمایشگاه تجاری است که از 1 تا 3 مارس در مرکز نمایشگاه و همایش سایگون (SECC) در شهر هوشی مین برگزار می شود. او می‌گوید: «از دیروز سخت کار می‌کنیم تا همه چیز به موقع آماده شود. من مشتاقانه منتظر یک بازگشت قوی پس از یک وقفه 2 ساله به دلیل کووید هستم.