نمایشگاه هلندی که به شما نشان می دهد چگونه

در واقع، خود فلوریاد در جایی قرار دارد که قبلاً بستر دریا بود، اما اکنون یکی از بزرگترین پروژه های احیای زمین در جهان است. یک ضرب المثل محلی این دستاورد را به شکلی متواضعانه خلاصه می کند: “خدا دنیا را ساخت، اما هلندی ها هلند را ساختند.”

گاوین هاینز در فلوریاد هلند بود، یک نمایشگاه باغبانی که هر دهه یک بار در آن برگزار می‌شود، شبیه نمایشگاه گل چلسی، تنها بزرگ‌تر، عجیب‌تر و متمرکز بر راه‌حل‌ها. موضوع امسال «شهرهای سبز رو به رشد» است، که برگزارکنندگان جمبوری هفت ماهه در آلمر واقعاً می‌خواهند چگونگی آن را به جهان نشان دهند. با توجه به موج گرما در اروپا، زمان بندی مناسب است.

هلندی ها در ارائه مشاوره در مورد ساخت شهرهای سازگار، با جابجایی دریا برای ساختن شهر خود، استفاده از یک سیستم پیچیده از دایک ها و پمپ ها برای جلوگیری از جزر و مد، توانایی منحصر به فردی دارند. این تخصص تنها با افزایش سطح دریا ارزشمندتر می شود.

این سایت با وسعت بیش از شصت هکتار، با تله کابینی که بازدیدکنندگان را بالای سرشان جابجا می کند، در 192 قطعه حک شده است که هر کدام ایده ها و نوآوری هایی را به نمایش می گذارد که می تواند به سبزتر و زیست پذیرتر شدن شهرهای ما کمک کند. یا حداقل، زیباتر.

مقاله کامل را در: www.positive.news بخوانید



منبع