نمایشگاه HortiFlora در اتیوپی دوباره راه اندازی شد

نمایشگاه بین‌المللی گل‌فروشی اتیوپی، HortiFlora Expo، پس از 4 سال غیبت دوباره آغاز به کار کرد. Corona همچنین دلیل برگزاری آخرین نسخه در سال 2019 است، انجمن صادرکنندگان تولیدکنندگان باغبانی اتیوپی EHPEA به گرمی از بازدیدکنندگان بین‌المللی نمایشگاه HortiFlora 2023 استقبال می‌کند تا دوباره ارتباط برقرار کنند و با تولیدکنندگان اتیوپیایی در کف نمایشگاه ملی گل‌فروشی کشور ملاقات کنند. باغبانی

تا به امروز تقریباً 75 شرکت برای غرفه ثبت نام کرده اند و این تعداد روزانه در حال افزایش است. در میان آنها بسیاری از پرورش دهندگان گل اتیوپیایی و همچنین تامین کنندگان مختلف گل بین المللی وجود دارند. پیش بینی می شود که این نمایش امسال به یک نسخه بسیار موفق تبدیل شود، به خصوص که مدت زیادی از آخرین بار برگزاری این نمایش می گذرد. بنابراین، انتظارات زیادی وجود دارد که تعداد زیادی از خریداران بین‌المللی بازدیدکننده به پرواز درآیند. در مورد آنها، این فرصتی بی‌نظیر برای دیدار مجدد تقریباً با تمام تولیدکنندگان گل اتیوپی در همان زمان و در یک مکان خواهد بود! این همچنین برای پرورش دهندگان اتیوپیایی که مشتاقانه منتظر نمایشگاه تجاری برنامه ریزی شده از سال 2019 هستند نیز صدق می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
نمایشگاه های HPP
www.hppexhibitions.com



منبع دیدار مجدد جامعه بین‌المللی تجارت گل با تولیدکنندگان اتیوپیایی باعث خوشحالی واقعی خواهد شد. سخنگوی سازمان نمایشگاهی گفت: این نمایشگاه در کشوری برگزار می شود که جزو 5 کشور برتر تولیدکننده گل شاخه بریده است. از روز چهارشنبه 17 اسفند آغاز و تا 19 اسفند ادامه خواهد داشت.

انجمن اطمینان حاصل خواهد کرد که بازدید همه مثمر ثمر و ارزشمند خواهد بود. سالن میلنیوم، مکانی که این رویداد در آن برگزار می‌شود، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آدیس آبابا قرار دارد و یک فضای نمایشگاهی بزرگ برای نشان دادن همه چیزهایی که اتیوپی در زمینه گل‌ها و گیاهان دارد ارائه می‌دهد.