نمایش بلوم در سال 2023 با همکاری و ارتباط در هسته خود مسیر جدیدی را در پیش می گیرد

نمایش بلوم در ژانویه 2021 در YouTube به عنوان یک پلتفرم بسیار مورد نیاز در طول همه گیری COVID-19 آغاز شد. اخیراً، نمایش بلوم نیز از طریق LinkedIn، پلتفرمی دیگر برای متخصصان صنعت گل، پخش زنده را آغاز کرده است.

مجری این برنامه شهید نحیم است که 18 سال تجربه در این صنعت دارد و یکی از بنیانگذاران Above All Flowers و New Bloom Solutions (AAF & NBS) است. شهید نحیم پس از شیوع بیماری همه گیر، «نمایش بلوم» را راه اندازی کرد، زیرا او نیاز به اتصال کل صنعت، همکاری و حمایت از یکدیگر در زمان های سخت دید. Bloom Show با هدف ارائه یک پلتفرم برای همه متخصصان گل ایجاد شد تا بینش ها، ابتکارات بازاریابی، استراتژی ها و منابع را به اشتراک بگذارند تا به صنعت کمک کند گرد هم بیاید.

ایده ای که همه چیز را آغاز کرد این بود که به صنعت گل مکانی برای نوآوری، ارتباط و شکوفایی با سایر همتایان صنعت داده شود و فرصت هایی برای مهمانان ایجاد شود تا با افرادی که می خواهند با آنها همکاری کنند گفتگوی صادقانه داشته باشند. Bloom Show همچنین نمایش هایی مانند میزگرد زنان را اجرا کرده است که زنان رهبر صنعت گل را برجسته می کند و این نمایشگاه در سال 2023 به سومین سال خود می رسد.

Bloom Show مسیر جدیدی را در پیش گرفته است و اکنون بیش از هر زمان دیگری بر همکاری و ارتباط متمرکز خواهد شد. برای انجام این کار و برداشتن آن یک قدم جلوتر، نمایش بلوم به مهمانان اجازه می دهد تا میزبان باشند و هر ماه یک بار مهمانان خود را دعوت کنند.

به مجری مهمان این فرصت داده می شود که قالب خود را ارائه دهد و مهمان یا مهمانانی را که می خواهند با آنها مصاحبه کنند انتخاب کند، در حالی که نمایش های پانل نمایش بلوم و هشدارهای خبری همچنان توسط خود شهید میزبان خواهد بود.



منبع

“ما امیدواریم که این رویکرد جدید به میزبانان مهمان ما و مهمانان آنها کمک کند تا ارتباطات بیشتری را در سراسر صنعت برقرار کنند. ما میزبانان مهمان خود را تشویق می کنیم تا با مهمانانی که نمی شناسند مصاحبه کنند، مانند رقبا یا افرادی که در صنعت آنها را تحسین می کنند.” با انجام این کار، ما معتقدیم که به ارتباط بیشتر صنعت گل کمک خواهد کرد. ما مشتاقانه منتظر نمایش سرگرم کننده، روشنگر و هدفمند میزبان مهمانمان هستیم.”