نمایش گل در PAU به پایان می رسد

حداکثر جوایز توسط شرکت کنندگان از مدرسه متوسطه ارشد مدل BCM Arya، شاستری ناگار، لودیانا دریافت شد. مدرسه عمومی DAV، BRS Nagar، و جاده پاکووال، Ludhiana. مدرسه SPM ماتا پراساد، لودیانا؛ مدرسه DAV پلیس، لودیانا؛ مدرسه SKM، لودیانا؛ مدرسه دولتی دهلی، لودیانا؛ کالج زنان گورو ناناک خلسا، لودیانا؛ کالج دخترانه گورو ناناک، لودیانا؛ GHG Harparkash College of Education، سیدوان خرد; کارخانه شیر Ludhiana Verka; و مهد کودک ها و افراد از لودیانا، مالرکوتلا، و پاتیالا.



منبع

دکتر پارمیندر سینگ، رئیس دپارتمان گل‌کاری و محوطه‌سازی، گفت که کشت گل به دلیل استفاده مداوم از گل‌ها برای مقاصد مختلف مانند مذهبی، کاخ‌های ازدواج، تزئینات صحنه و ماشین، باغ‌ها، خانه‌های مزرعه، گزینه مناسبی برای تنوع است. و غیره.

دکتر ر.ک.ذالیوال، رئیس دانشکده کشاورزی که مهمان اصلی آن بود، در سخنان خود اظهار داشت: زیبایی آرام و بی‌نظیر گل‌ها و طبیعت، شفا، شادی و نشاط الهی را به ارمغان می‌آورد. او با حمایت از کشت تجاری گل، از کشاورزان و شهرنشینان خواست تا گل‌کاری و محوطه‌سازی را ترویج کنند، زیرا آنها لذت‌بخش و از نظر اقتصادی پایدار هستند. بعداً جوایز را به برندگان اهدا کرد.

زیبایی ناب و بی‌عیب گل‌های رنگارنگ، تماشاگران را در دو روزه «دکتر. نمایشگاه و مسابقه گل سالگرد الماس رانداوا، که در دانشگاه کشاورزی پنجاب (PAU) در 2 مارس به پایان رسید. دپارتمان گل و گیاه و محوطه سازی، و همچنین سازمان املاک، این نمایشگاه را در PAU سازماندهی کردند، که واکنش شدیدی را برانگیخت. دوستداران گل و طبیعت، آماتورها، موسسات دولتی/نیمه دولتی و نهالستان ها. گل آرایی که با مضامین گرد و غبار، چندساله، مهربان، زرد ملایم، شان پنجاب و غیره تزئین شده بود، زیبایی و خلاقیت حسی شرکت کنندگان را به تصویر می کشید.