نمایش گل فیلادلفیا “Garden Electric” خلاقیت خود را به نمایش می گذارد

اگرچه در دو سال گذشته در خارج از خانه بود، اما خوشبختانه نمایش به داخل خانه بازگشت. به این ترتیب، بازدیدکنندگان می توانند از طیف گسترده ای از گل های عجیب و غریب و مرسوم از هنرمندان گل در مقابل تمرکز بر طراحی منظره در فضای باز لذت ببرند. وجود آن در داخل به هنرمندان این امکان را می دهد که دما را برای ماندگاری گل ها در مقابل پژمرده شدن در آفتاب داغ ژوئن کنترل کنند، که گزینه های آنها را محدود می کند.

جنیفر، که توسط دکتر جایتری داس، متخصص زیست‌شناسی ارشد در موسسه فرانکلین @franklininstitute نیز به او کمک کرد، می‌گوید: «من از فوم اثاثه یا لوازم داخلی اطراف یک قاب فلزی برای ایجاد مغز استفاده کردم. طراح نور جیمز سانینو نیز به ساخت نورهای بنفش مغز کمک کرد.

علاقه مندان به گل به تماشای حیرت انگیز، خیره کننده و شگفت انگیز «گاردن الکتریک» که اکنون در مرکز همایش های فیلادلفیا در حال برگزاری است، غمگین خواهند شد.

آیا دوست ندارید که چگونه او تمام نیلوفرها و نفس های کودک را برای آرامش و میموزای زرد، آنتوریوم های نارنجی و آلیوم های آبی را برای شاداب تر جفت کرد؟ محوطه سازی – با کمک @lrdesignstudio_landscapes – بسیار فراوان و سرسبز بود. و نور ارتعاشی لوله کشی بنفش توسط جیمز سانینو واقعا به جلوه شاد کلی افزوده است. من که سال‌ها کار او را پوشش می‌دهم، معتقدم که «باغ مغزی» الهام‌بخش‌ترین و زیباترین اثر در دوران برنده جایزه او است.

طراحان گل از سراسر جهان در تمام هفته گرد هم آمدند تا این نمایشگاه های هنری را برای نمایشگاه گل فیلادلفیا، که تا 12 مارس ادامه دارد، ایجاد کنند.

مقاله کامل را در flowerpowerdaily.com بخوانید



منبع

باغ مغزی
گل ها حواس را تحریک می کنند. به همین دلیل است که جنیفر رید از Jennifer Design Events مفهوم “باغ مغزی” را برای نمایش گل فیلادلفیا ایجاد کرد.

واقعاً حسی باورنکردنی است که در داخل حفره مغز قدم بزنید و همه گلها را در حال شکوفه ببینید. این یک احساس مثبت است.

پس آیا سمت چپ رنگ‌های آرام‌تر و سمت راست رنگ‌های روشن‌تر بازتابی از سمت چپ و راست مغز هستند؟ جنیفر می‌گوید: «نه، این نظریه رد شده است. “این فقط یک طرف برای آرامش است و طرف دیگر برای رنگارنگ تر شما.”