نمای کلی سال ویژه 2022: برخی از انواع گل رز برنده جایزه!


در 2 ژوئیه، شصتمین دوره آزمایشی بین المللی رز در وستبروک پارک در لاهه برگزار شد که یک رقیب سر و شانه بالاتر از رقابت را به پایان رساند. با مجموع 15 جایزه برنده شده، عددی که پیش از این در تاریخ مسابقات دیده نشده بود، کوردس، پرورش دهنده گل رز آلمانی، امسال با برتری 350 گل رز دیگر، برنده بزرگ این رویداد بود.

برای اولین بار یک گل رز کره ای جایزه برتر مسابقه جهانی گل رز را دریافت کرد. مسابقه بین المللی گل رز در استان گیفو در هونشو، ژاپن، عطر Everscape، گل رز ساخته شده در Everland را به عنوان برنده در چهار بخش، از جمله مدال طلا، بالاترین جایزه، انتخاب کرد.

دو گل رز باغی جدید از شرکت پرورش رز دانمارکی Roses Forever در هفتادمین نمایشگاه بین‌المللی Rosenneuheiten-Wettbewerb 2022 در بادن-بادن آلمان که اوایل این هفته برگزار شد، اهدا شد. گل رز “چرا نه؟” Plant’n’Relax برنده جایزه Casino Baden-Baden شد و ‘Norwegian Girl’ Plant’n’Relax برنده مدال نقره شد. در مجموع 200 گونه گل رز با هم رقابت کردند.

https://www.floraldaily.com/article/9428374/american-rose-trials-for-sustainability-winners-from-star-roses-and-plants/

رزهای ستاره و گیاهان اخیراً سه جایزه از برنامه آزمایشات رز آمریکایی برای پایداری (ARTS) دریافت کرده است. ARTS پایدارترین، مقاوم‌ترین، مقاوم‌ترین، مقاوم‌ترین و زیباترین ارقام گل رز را برای استفاده در مناظر و باغ‌های آمریکا شناسایی می‌کند.

باغ های آزمایشی رز در سراسر جهان وجود دارد. حداقل 25 مورد توسط فدراسیون جهانی انجمن های رز (WFRS) تایید شده است. در استرالیا، باغ آزمایشی گل رز ملی (NRTGA) در سال 1996 برای آزمایش گل رزهایی که هنوز به صورت تجاری منتشر نشده اند، در محلی یا بین المللی پرورش داده شده اند، تأسیس شد. هدف باغ آزمایشی شناسایی و ترویج آن دسته از گل های رز است که به بهترین وجه برای شرایط رشد استرالیا مناسب هستند، ترویج پرورش گل رز استرالیایی، ارائه اطلاعات در مورد گل رز به عموم، و ارائه بازخورد به پرورش دهندگان گل رز، پرورش دهندگان و خرده فروشان.

نسخه بهاری فلورال 75 غرفه‌دار و بازدیدکنندگان زیادی از فلاندر و خارج از کشور را به خود جذب کرد. هر دو گروه به اقدامات Covid احترام گذاشتند و از امکان ملاقات با شرکای تجاری (بالقوه) به روش شخصی راضی بودند زیرا تماس شخصی جوهر یک نمایشگاه تجاری است.

الکساندرا فارمز اعلام کرد که آنها چندین جایزه – از جمله “بهترین در کلاس” – را برای سه گل رز باغی خود در مسابقه واریته های برجسته 2022 دریافت کردند. این مسابقه در اوایل این ماه در خلال سیصد و هفتمین کنوانسیون سالانه انجمن گلفروشان آمریکایی در اورلاندو برگزار شد.

نتایج آزمون های بین المللی گل رز در شهر گلاسکو امسال اعلام شد. قضات و کارشناسان گل رز از سراسر جهان روز جمعه از پارک Tollcross گلاسکو برای سی و چهارمین آزمایش بین المللی گل رز در شهر گلاسکو بازدید کردند. برنده جام Lord Provost – برای گل رز با بالاترین امتیاز – گل رز Green Connection Sweet 16 اثر Martin Vissers بود. برنده مدال طلا Art Rose توسط NIRP International بود. برندگان نقره، روح عشق مارتین ویسر و بارونیت روزندال پولسن روزر بودند – که جایزه عطر Tollcross را نیز از آن خود کرد.



منبع