نهالستان Wyevale درختان را به عنوان بخشی از جاه طلبی های “درختکاری” شورا تامین می کند.

“در پشت تامین درختان، به عنوان بخشی از پروژه ها، ما همچنین با هر درخت یا نشا عرضه شده، چوب درختان، بند درختان، عصای بامبو، حفاظ های مارپیچ، حفاظ درختان تیوبکس و سایر اقلام مختلف را تامین کرده ایم. تنها در سال‌های منتهی به 2030 سرعت خود را افزایش می‌دهد، و ما بسیار هیجان‌زده هستیم که به ما کمک می‌کنیم.”

مهدکودک Wyevale در هرفورد بیش از 100 پروژه مختلف را با درختان به عنوان بخشی از تعهد شورای شهرستان گلوسسترشایر برای کاشت حداقل یک میلیون درخت (فوریه 2023) تامین کرده است.

انتخاب محصول Wyevale Nurseries در سراسر صنعت مورد حسادت قرار می گیرد و تیم با استعداد مرتباً گونه های گیاهی جدید و برنده جایزه را معرفی می کند.

به عنوان بخشی از جاه طلبی شورا برای رسیدن به هدف خود تا سال 2030، درختان، پیوندها و درختچه های کانتینری را تامین کرده است.

Cllr دیوید گری، عضو کابینه مسئول محیط زیست در شورای شهرستان گلاسترشایر، گفت: “ما خوشحالیم که از یک تامین کننده محلی استفاده می کنیم تا به ما کمک کند تا جاه طلبی خود را برای کاشت یک میلیون درخت تا سال 2030 انجام دهیم.



منبع

“بیشتر گوشه های گلوسسترشایر درختان و نشاءهایی را دیده اند که به باغ های خصوصی، مقامات محلی شهری، شوراهای محلی روستا، کشاورزان، صندوق ملی، جنگلداری انگلستان، سازمان های خیریه، مزارع میوه، مکان های کمپینگ و کمپینگ تحویل داده شده اند.”

آلن یانگ، مدیر فروش در مهدکودک Wyevale، گفت: “ما برای اولین بار کار با شورای شهرستان گلوسسترشایر را در فصل 2021/2022 آغاز کردیم و به 25 روستای محلی درختان را به عنوان بخشی از صندوق “Ash Dieback” و سایر پروژه های کاشت در سراسر شهرستان دادیم. این پروژه بسیار خوب پیش رفت و امسال سرعت گرفته است. ما به تامین بیش از 100 پروژه در سراسر شهرستان به عنوان بخشی از جاه طلبی شورا برای کاشت حداقل یک میلیون درخت تا سال 2030 در مناطق روستایی و شهری نزدیک هستیم.”

ما درختان و پیوندها را به شهر گلاستر، به شهر چلتنهام، در اعماق جنگل دین، اطراف رودخانه سورن، و در بالای تپه‌های کاتسوولد تحویل داده‌ایم، بنابراین کل شهرستان از درختان تازه کاشته شده بهره برده است. توسط ما عرضه شده است.”

“ما در حال کار بر روی تعدادی پروژه برای کاشت درختان در سراسر شهرستان هستیم. کاشت درختان نقش مهمی در تلاش ما برای ایجاد یک گلاسترشایر سبزتر خواهد داشت.”

کسب و کار اصلی آن تامین مجموعه ای جامع از درختان، درختچه ها، پرچین، علفی و گیاهان نمونه به مراکز باغ، پیمانکاران منظر، مقامات محلی، جنگلبانان و مالکان زمین است.