“نوار چسب راه حلی برای یک مشکل رایج در صنعت ارائه می دهد”

دو موضوع اصلی که PolyRepair به آن پرداخته است، ترمیم پارگی‌های ناخواسته کوچکی است که ممکن است در حین نصب یک فیلم جدید رخ دهد و نگه داشتن یک فیلم قدیمی که در طول فصل رشد پاره می‌شود تا زمانی که جایگزین مناسب پیدا شود، کاشت به پایان برسد.

شرکت فرانسوی Agripolyane در 70 سال فعالیت خود، طیف گسترده ای از فیلم ها را برای کاربردهای مختلف، به ویژه برای کشاورزی تولید کرده است که از طریق آن Agripolyane نامی برای خود در سراسر جهان ایجاد کرده است. اگرچه این محصولات در هسته تجارت Agripolyane باقی مانده اند، اما گوش دادن به مشتریان آنها باعث شده است که تصمیم بگیرند از تجربیات خود در زمینه فیلم های پلی اتیلن برای توسعه محصول جدید، نوار چسب به نام PolyRepair استفاده کنند.

عرض نوار 96 میلی متر است و در رول های بسته بندی 10، 20 یا 30 متری ارائه می شود که به نوبه خود در جعبه های 16، 10 و 6 عددی بسته بندی می شوند.

برای اطلاعات بیشتر:
آگریپلیان
ZI Clos Marquet، BP 188
42408، سنت-شاموند
تلفن: +33 4 7731 1000
ایمیل: [email protected]
https://agripolyane.com/en/



منبع

پلی تعمیر
دلیل اینکه Agripolyane تصمیم به مطالعه و سرمایه گذاری در چنین توسعه ای گرفت، گزارش های منفی مکرر دریافتی از سایر محصولات موجود در بازار بود. توماس تیزی با Agripolyane می‌گوید: «نوارهایی که باعث خراب شدن فیلم‌ها می‌شوند، یا خراب شدن خود نوار، یا کیفیت پایین چسب که باعث می‌شود چسب در مدت کوتاهی از پلاستیک بیفتد».

توماس می‌افزاید: «PolyRepair عمدتاً با هدف تعمیر فیلم‌های گلخانه‌ای است، اما می‌تواند در کاربردهای دیگری که نیاز به نوار بسیار قوی (فیلم سیلو، فیلم بسته‌بندی، پوشش ساختمان دام و انبار و غیره) دارند، استفاده شود.

Fruit Logistica
Agripolyane امسال در Fruit Logistica حضور خواهد داشت، جایی که آنها نوار چسب PolyRepair و بسیاری از محصولات دیگر را به نمایش خواهند گذاشت. Agripolyane در سالن 3.1 – غرفه A 32 حضور دارد.

توماس تیزی با Agripolyane می‌گوید: «مشکلات قدیمی که کشاورزان با نوارهای تعمیری با آن مواجه بودند، دیگر با PolyRepair® وجود ندارند. این شرکت نوار PolyRepair خود را سه سال پیش راه اندازی کرد و به شرکت های سراسر جهان کمک کرد تا عمر گلخانه های خود را افزایش دهند.

البته برای انجام طبق توضیحات، پلی ریپیر باید با اطمینان از تمیز بودن سطح (اجتناب از صابون و مواد شوینده برای تمیز کردن قبل از اجرا)، خشک و در صورت امکان با استفاده از یک تکه سطح، نصب شود. در دو طرف فیلم بچسبانید تا سوراخ را “ساندویچ” کنید یا بین دو لایه نوار پاره کنید. اگر این دستورالعمل‌های ساده را رعایت کنید، PolyRepair هر پلاستیکی را می‌بندد در حالی که برداشتن آن عملا غیرممکن است.

اما چه چیزی این محصول را از صدها نوار چسب موجود امروز متمایز می کند؟ توماس توضیح می دهد که پایه محصول آنها یکی از پرفروش ترین های Agripolyane است: “یک فیلم گلخانه ای شفاف، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، 180 میکرون، مقاوم در برابر گوگرد. با همکاری یک شرکت فرانسوی متخصص در چسب های صنعتی سفارشی، ما یک فیلم دو ساله را شروع کردیم. نتیجه این فرآیند یک چسب شفاف و تثبیت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش با خواص چسبندگی بی نظیر بود.

تولیدکنندگان، تولیدکنندگان گلخانه، فروشندگان فیلم‌های کشاورزی یا باغبان‌های سرگرمی در سراسر جهان سه سال است که از این محصول استفاده می‌کنند و عملکرد عالی را گزارش می‌کنند. “