نکات و ترفندهایی برای زنده ماندن از بحران انرژی

برای اطلاعات بیشتر:
توانمندسازی گیاه
www.plantempowerment.com



منبع

اصول توانمندسازی گیاهان ثابت شده است که به کشاورزان امکان می‌دهد محصولات را در گلخانه‌های با فناوری پیشرفته‌تر به صورت سودآورتر و پایدارتر کشت کنند، به ویژه به لطف کمک به آنها برای کاهش مصرف انرژی. با توجه به وضعیت فعلی بازار انرژی، یک تیم چند رشته ای از شرکای پیاده سازی توانمندسازی گیاهان در حال برگزاری یک سری جلسات آموزشی آنلاین برای به اشتراک گذاشتن دانش صرفه جویی در مصرف انرژی است که در طول پروژه های واقعی به دست آورده اند.

رشد سودآورتر
رکوردشکنی قیمت انرژی در حال حاضر تاثیر زیادی بر باغبانی با تکنولوژی بالا دارد. بسیاری از تولیدکنندگان برای زنده ماندن در زمستان آینده باید صرفه جویی قابل توجهی در انرژی برای کسب و کار خود انجام دهند. این فشار هزینه باعث می شود شرکت ها به دنبال راه حل های خلاقانه باشند. برخی از پرورش دهندگان تصمیم گرفته اند گلخانه های خود را در این فصل خالی بگذارند، در حالی که برخی دیگر میزان روشنایی مصنوعی را که به محصولات خود ارائه می دهند کاهش می دهند یا به طور کلی چراغ ها را خاموش می کنند.

اینجا ثبت نام کنید.

مصرف انرژی را کاهش دهید
با توجه به چالش های فعلی انرژی، متخصصان مشتاق هستند تا با به اشتراک گذاشتن دانش خود در یک دوره آنلاین چهار قسمتی به نام «نکات و ترفندهایی برای زنده ماندن از بحران انرژی» به تولیدکنندگان کمک کنند تا سودآوری خود را بهبود بخشند. این دوره آموزشی آنلاین از چهارشنبه 19 اکتبر (16:00 الی 17:30 CET) آغاز می شود و پس از آن هر دو هفته یک جلسه جدید تا 30 نوامبر برگزار می شود. هر جلسه بر روی این موضوع تمرکز خواهد کرد که چگونه یک رویکرد یکپارچه می تواند مصرف انرژی را کاهش دهد و در عین حال به محصولات سالم تر و انعطاف پذیرتر کمک کند.

اصول
چندین سال است که اصول توانمندسازی گیاهان به تولیدکنندگان کمک می کند تا رویکردی یکپارچه برای کشت داشته باشند. این روش رشد مبتنی بر داده‌ها، که بر همراستایی تمام توازن‌های محصول متمرکز است، منجر به عملکرد بالاتر و کیفیت بهتر می‌شود و در عین حال تضمین می‌کند که نهاده‌هایی مانند آب، مواد مغذی و – به ویژه در زمان کنونی مهم – انرژی به طور مؤثرتری استفاده می‌شوند. موفقیت این رویکرد یکپارچه در پروژه‌های واقعی مختلف در سراسر جهان توسط یک تیم چند رشته‌ای از شرکای اجرای توانمندسازی گیاهان نشان داده شده است. آنها بینش های ارزشمندی در مورد اینکه چگونه غربالگری و حرکت هوا می تواند به بهینه سازی آب و هوا کمک کند، و اینکه چگونه نور مصنوعی می تواند به یک منطقه ریشه سالم کمک کند، به دست آورده اند. در برخی موارد، صرفه جویی در مصرف انرژی تا 30 درصد حاصل شده است.