نگاهی به صنعت گل در سال 2022

سپتامبر خوب بود اما نه به خوبی در سال 2021. اقلامی که همه می خواستند بسیار کم عرضه می شدند، یعنی: گل رز اسپری سفید دانه برف، رز سفید، و اقلام رنگ پاییزی. اکثر موارد دیگر بدون هیچ مشکل اساسی در دسترس بودند. پیش‌بینی‌های عروسی و رویداد براساس برآوردهای اولیه، انتظارات اولیه را برآورده نکردند. اقلام جدید و طاقچه تقاضای زیادی داشتند و گلهای خشک شده و نگهداری شده همچنان قوی بودند و بخشی از معمولی جدید بودند.

ژانویه و فوریه 2022
سال 2022 سالی عالی بود، با تمام پتانسیل برای یک اقتصاد خوب همراه با برنامه ریزی های عروسی بیشتر از همیشه. سوال کلیدی: خریدار چگونه با افزایش قیمت محصولات گل برخورد خواهد کرد؟ خوب، در جریان باشید!

  • مشکلات خطوط هوایی در اوایل سال 2022 به دلیل تقاضای جهانی، تغییرات برنامه و افزایش COVID-19 منجر به گران‌تر شدن پروازهای باری شد. فضای بار در پروازهای مسافربری کمتر در دسترس بود. کمبود خدمه، پروتکل‌های COVID، و نرخ‌های بالاتر در بازارهای پرسودتر، ظرفیت را برای مدتی به‌ویژه برای روز ولنتاین کاهش داد. علاوه بر این، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل و حمل و نقل زمینی برای مدتی چالش برانگیز بود.
  • نتایج نظرسنجی روز ولنتاین: شخصاً جالب‌ترین نتیجه‌ای که برای شما گذاشتیم این است که در نظرسنجی ما، 78 درصد از خرده‌فروشان بیش از 50 درصد نیازهای خود را از قبل رزرو کردند، در حالی که 75 درصد عمده‌فروشان بیش از 50 درصد نیازهای خود را از قبل رزرو کردند. . با این درصد بسته شدن، بازار را قوی نگه داشت، زیرا محصول کافی در بازار آزاد موجود بود تا شکاف را تامین کند. با این حال، برای سقوط بازار کافی نیست! امیدواریم در سال 2023 شاهد چنین بازاری باشیم.
    مارس، آوریل، می و ژوئن 2022
  • صنعت گل از نظر فروش حتی با تمام چالش هایی که با آن روبرو بودیم شکوفا بود. مردم گل می خریدند و افراد بیشتری را برای پاسخگویی به تقاضا استخدام می کردند. همچنین قیمت ها موضوع مهمی نبود.
  • سوال کلیدی برای این ماه ها: آیا تثبیت کنندگان بزرگ مزارع گل به دلیل شرایط سیاسی و اقتصادی که در آن فعالیت می کنند شروع به فکر کردن درباره خریدهای گذشته خود و همچنین کاهش سرمایه گذاری های آتی کردند؟
    با وجود تمام این مسائل، صنعت گل به رشد خود ادامه داد. علاوه بر این، همه ما امیدوار بودیم که گل ها خودشان را از بازار قیمت ندهند و درآمد قابل تصرف خرج سفر، غذا، بنزین، ماشین های گران قیمت و گل نشوند!
  • علاوه بر این، جنگ بین اوکراین و روسیه انواع مشکلات را برای صنعت گل ایجاد کرد! ما همچنان به ابراز آرزوهای قلبی خود برای مردم اوکراین ادامه می دهیم!
    جنگ در اوکراین کمکی به بازار جهانی گل نکرد. مزخرفات پوتین باعث شد که بسیاری از شرایط در بازار اروپای شرقی برای تجارت گل بدتر شود. این منطقه علاوه بر گاز طبیعی، منطقه اصلی تولید کود نیز می باشد. قیمت کود به رکورد بالایی رسید.
2022 به پایان رسیده است، پس وقت آن است که فکر کنید. جادوگر گل تصمیم گرفت اخبار 2022 Wizard Wand را خلاصه کند.

علاوه بر این، در دو سه ماهه اول سال جاری با مشکلاتی مواجه شدیم!

  • اعتصاب اکوادور (طولانی‌ترین حمله اخیر) در ژوئن 2022
  • پاندمی کووید 19
  • کمبود محصول
  • بحران زنجیره تامین
  • نرخ حمل و نقل بالا
  • کمبود نیروی کار
  • تورم محصول
  • تورم دستمزد
  • قیمت بالای نفت
  • رئیس جمهور جدید کلمبیا
من به دلیل عوامل اقتصادی که به طور بالقوه در مسیر درستی برای یک تغییر سریع قرار دارند، نسبت به این موضوع خوشبین هستم. همچنین، بر اساس فدرال رزرو، به نظر نمی رسد سه ماهه چهارم در مسیر درستی قرار داشته باشد. لذا باید در این خصوص اقدام می کردند.

بیشتر آنچه در سه ماهه گذشته شنیدیم این بود: تورم، تورم، تورم، نرخ بهره، نرخ بهره، نرخ بهره، انتخابات، انتخابات، انتخابات!

برای اطلاعات بیشتر
همه بالاتر از گل
راه حل های جدید بلوم
https://newbloomsolutions.com/



منبع فروش جمعه سیاه و سایبر دوشنبه قوی بود. در مجموع 197 میلیون خریدار درگیر خرج کردند. با این حال، گلفروشان بسیار نگران هستند که فروش روزانه کاهش پیدا کند و حتی با وجود اینکه در رکود نیستیم، اما برای برخی چنین احساسی وجود دارد. تورم ادامه داشت و قیمت های بالا ممکن است دلیل کاهش فروش در بخش گل باشد. اما در مورد فروش، روند کندی پیش رفت. قیمت گذاری تورمی باید مهار شود، به خصوص در مقوله ای مانند گل. ما نمی توانیم خودمان را خارج از بازار قیمت گذاری کنیم و کاهش بیشتری در فروش داشته باشیم.

از خیلی ها می شنیدیم که پاییز برای فروش کمتر از ستاره ای بود. به گفته بسیاری از رهبران صنعت، تجارت روزمره خاموش بود. با این کار، به کشف الگوهای تقاضای مصرف‌کننده ادامه دادیم زیرا عادت‌های مخارج مصرف‌کنندگان از زمان اوج کووید-19 در سال 2021 تغییر کرد. برخی حتی از عدم فروش نارنجی‌ها و سایر رنگ‌های پاییزی شکایت کردند. بنابراین، در این مرحله، همه چیز مانند گل روشن به نظر می رسید.

علاوه بر این، ما می دانیم که هزینه ها افزایش یافته است. یکی از کارشناسان صنعت به گروهی گفت که میانگین بهای تمام شده بیشتر کالاها 22 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، زمانی که شرکت‌ها شروع به کشف نتیجه نهایی خود کنند، جالب خواهد بود. علاوه بر این، یک چیزی که ما از آن مطمئن هستیم این است که همه چیز در حال حاضر نامشخص است! همانطور که یکی از کارشناسان صنعت به ما یادآوری کرد، “به بهترین ها امیدوار باشید و برای بدترین ها برنامه ریزی کنید!”

جولای 2022
جولای ماه سختی بود و مطابق با روند سال های 2020 و 2021 نبود، جایی که اعداد جولای خوب بودند. موارد ابتلا به کرونا در ایالات متحده کاهش یافت که به لجستیک و مسائل کارگری کمک کرد. علاوه بر این، کاهش در فلوریدا بسیار مفید بود.

در اینجا خلاصه ای از سال 2022 است:

نتیجه
چیزی در اکتبر 2022 و برای برخی حتی زودتر تغییر کرد. آیا به روزهای گذشته برگشتیم و به حالت عادی قبلی بازگشتیم؟ با این حال، بیایید امیدوار باشیم که تقاضا از سال 2021 به حالت عادی بازگردد. در نهایت مهمترین قسمت معادله جلب رضایت مصرف کننده است. بدون مصرف کننده، صنعت نداریم. علاوه بر این، ما به فروش قوی 52 هفته در سال نیاز داریم. همه ما به یک برد-برد-برد نیاز داریم!

تولید در بسیاری از مزارع آمریکای جنوبی علیرغم گسترش عمده کمتر از حد معمول بود. آب و هوا بر تولید تأثیر گذاشت، با این حال محصول زیادی در اطراف وجود داشت. یکی از تولیدکنندگان بزرگ گفت که تخمین می‌زند که 90 درصد مزارع به دلیل تقاضای کم روزانه گل‌ها را دور می‌اندازند. تقاضای اروپا نیز کم بود. حمل و نقل در دو فصل گذشته به خوبی اجرا شد، حتی در طول دوره معمول پر تقاضای حمل و نقل کریسمس.

آگوست-دسامبر 2022
به طور خلاصه، امسال در دنیای کاملاً متفاوتی بودیم. COVID-19 را نمی توان برای همه چیز مقصر دانست، اما مطمئناً ما را به دنیای نامطمئن سوق داد. تورم ما را هم آزار داد. بیایید امیدوار باشیم که این خودش معکوس شود و در سال 2023 به اقتصاد رو به رشد بازگردیم!

از سوی دیگر، در اینجا حقایقی وجود دارد که منجر به یک جولای 2022 نسبتاً ناخوشایند شد:

  • افزایش قیمت ها در ژوئن به دلیل کمبود محصولات عمدتاً به اعتصاب در اکوادور کمک کرد، نه به دلایل تولید.
  • حمل و نقل به دلیل رکورد قیمت سوخت در ژوئن بالا ماند.
    تورم تا حدی مربوط به قیمت بالای سوخت و قیمت خودرو به 9.1 درصد رسید. ما در زمان عجیبی بودیم زیرا برخی از مصرف‌کنندگان فقط لوازم اولیه را می‌خریدند، در حالی که برخی دیگر کیف‌های دستی طراحان 4000 دلاری می‌خریدند.
  • ماه بد در وال استریت. ما وارد بازار خرس شدیم و مردم زمانی که احساس می‌کنند ثروتمندتر هستند، به دلیل داشتن سبد بزرگ‌تر، پول بیشتری را برای گل خرج می‌کنند.
  • ترس از رکود احتمالی آینده بر اساس نرخ پایین بیکاری و نرخ بالای هزینه ها.
  • تعداد باورنکردنی از مردم در سال‌های 2020 و 2021 به تعطیلات نرفتند و در جولای گذشته تمایل زیادی به سفر داشتند. بیشتر جمعیت دو (2) تا سه (3) برابر معمول مرخصی گرفتند تا هفته‌های از دست رفته اوقات فراغت خود را در سال‌های 2020 و 2021 جبران کنند.
  • رویدادها در ماه ژوئیه زمانی که افراد بیشتری خارج از شهر بودند و نمی‌توانستند در آن شرکت کنند، به‌خصوص زمانی که درگیر یک کار خانوادگی بود، کمتر رخ می‌داد.
  • جولای یکی از گرم ترین ماه های ثبت شده در سرتاسر جهان بود و مکان هایی با دمای سه رقمی مواجه بودند. این مطمئنا برای رکورد فروش مناسب نبود. گرما با فروش و حمل و نقل و تولید تداخل داشت.