نگاهی به مجموعه سولانو ایوانثیا بیاندازید

آزمایشات هلیانتوس
با جوس و لئو تگ کنید تا آزمایشات هلیانتوس ایوانثیا را بررسی کنید. آنها نکات برجسته مجموعه Solano ما را به شما نشان می دهند و به شما اجازه می دهند که نگاهی به یادداشت های آنها داشته باشید. “پس عینک آفتابی خود را بردارید و برای رنگ های آفتابی فراوان آماده شوید.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمایشات هلیانتوس ایوانثیا اینجا را کلیک کنید

سانی سولانو
آنها می گویند که با Solano، Evanthia مجموعه ای با استانداردهای بالا ارائه می دهد. “این مجموعه ای از گونه های یکنواخت Helianthus F1 با قدرت گلدهی زیاد و ساقه های بدون انشعاب قوی است. به لطف ساقه های بلند (100 تا 180 سانتی متر) و برگ های کوچک بالای آن، برداشت و پردازش سولانو آسان است. ماندگاری طولانی گرده گل‌های آزاد به‌طور قابل‌توجهی پر شده‌اند و با رنگ‌های درخشان‌شان توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند. انواع موجود در مجموعه Solano دوره‌های برداشت متفاوتی را پوشش می‌دهند تا بازار را از کیفیت و در دسترس بودن ثابت مطمئن کنند. – بیایید ببینیم وقتی مردم را با یک آفتابگردان سولانو پذیرایی می‌کنید، چه اتفاقی می‌افتد.”

به عنوان یک متخصص در هلیانتوس، آنها می خواهند گزینه های زیادی را در اختیار پرورش دهندگان خود قرار دهند. “برای گل های شاخه بریده، Evanthia یک پیش انتخاب عالی و دستچین شده با مجموعه Solano ارائه می دهد. ما فعالانه روی راه حل هایی برای همه شرایط رشد و گزینه های کافی برای پوشش عرضه تقریباً در طول سال کار می کنیم.”

در محدوده بسیار وسیعی از Sunflower، Evanthia به تازه واردان مجموعه Helianthus Solano®، محصولات مورد علاقه دیرینه مانند Premier و Sunrich، و مجموعه ای عالی از غذاهای خاص گل بریده شده فوق العاده ارائه می دهد. “ما حتی یک سری گلدان گلدانی بسیار موفق برای خانه و باغ داریم: Helianthus Sunsation®، که توسط بخش پرورش خودمان توسعه یافته است.”

برای اطلاعات بیشتر:
دانه ها و گیاهان اوانتیا
تلفن: 715100-174 +31
[email protected]
www.evanthia.nl



منبع