نیک اوکیونرو به عنوان مدیر ارشد فروش به سولوم می پیوندد

نیک می‌گوید: «در حالی که تجربیات قبلی من در صنعت LED بدون شک یک دارایی قوی برای پیشبرد نقش جدید من به عنوان مدیر ارشد فروش خواهد بود، Sollum شبیه هیچ شرکتی است که در گذشته برای آن کار کرده‌ام. من بلافاصله جذب فناوری منحصر به فرد و ارزش های قوی Sollum شدم، که منعکس کننده تمایل من برای ایجاد یک تفاوت مثبت در مورد رفاه سیاره ما است. من نمی توانم صبر کنم تا با تیم برای حمایت از رشد شرکت کار کنم.”

نیک در فناوری LED، توسعه کسب و کار نوآورانه و کارآفرینی پویا تازه وارد نیست. او در نقش قبلی خود، کارکرد فروش و توسعه کسب و کار را از پایه برای یک شرکت بین المللی ایجاد کرد که خدمات فناوری اطلاعات را به طور مداوم در حال تکامل به رهبران صنعت در سراسر جهان ارائه می دهد. قبل از این، نیک در یک شرکت روشنایی LED دقیق، موقعیت‌های فروش بالایی داشت.

برای اطلاعات بیشتر:
فناوری های سولوم
sollumtechnologies.com



منبع

نیک اوکیونرو به عنوان مدیر ارشد فروش به سولوم پیوست. این چالش جدید با ایجاد پل ارتباطی با اشتیاق او برای صنعت روشنایی و فناوری سبز، فرصت های زیادی را به نیک ارائه می دهد تا تجربه صنعت چشمگیر خود را به کار گیرد.

لوئیس برون، مدیر عامل شرکت Sollum Technologies می‌گوید: «ما در حال ساختن یک تیم قوی در Sollum هستیم و از اینکه نیک را همراهی می‌کنیم، هیجان‌زده هستیم. او می‌داند که ما به کجا می‌رویم و مهارت‌هایی دارد که ما را به خوبی در این صنعت رقابتی قرار دهد تا چشم‌انداز ما و فناوری پیشرو ما بتواند به تولیدکنندگان گلخانه‌ای بیشتر و بیشتری در سراسر جهان برسد.»