هانوی آماده افتتاح 91 بازار گل بهاری برای تعطیلات تت است

بازارهای گل در هانوی باید الزامات ایمنی و نظم، ایمنی ترافیک، پیشگیری از آتش سوزی، اطفاء حریق و بهداشت محیط را رعایت کنند. هزینه اجاره فضای تجاری و پارک خودرو در بازارهای گل باید مطابق با مقررات جاری شهرداری باشد.

به ویژه، منطقه مرکزی شهر هانوی هوآن کیم میزبان بازار گل در بخش هانگ ما خواهد بود، در حالی که منطقه های با ترونگ دارای سه بازار گل در بازار مو، پارک Thong Nhat و پارک Tuoi Tre خواهد بود.

علاوه بر این، منطقه Thanh Xuan دو بازار نزدیک به دریاچه Nhan Chinh و خیابان Kim Giang باز خواهد کرد. منطقه Hoang Mai دو بازار نزدیک به بازار Den Lu و خیابان Hoang Liet خواهد داشت. بازارهای بیشتری در سایر مناطق اطراف شهر باز خواهد شد. منطقه Bac Tu Liem قرار است پنج بازار داشته باشد. در همین حال، هفت بازار در منطقه تای هو و 9 بازار دیگر در منطقه ها دونگ برگزار می شود.

طولانی ترین تعطیلات سنتی ویتنام از 20 تا 26 ژانویه 2023 ادامه خواهد داشت و هانوی از 1 تا 23 ژانویه 2023 میزبان طیف گسترده ای از بازارهای گل خواهد بود. مهمانانی که از بازارها بازدید می کنند می توانند طیف گسترده ای از گل ها، گیاهان زینتی، میوه ها را خریداری کنند. درختان، و محصولات صنایع دستی، که نمونه ای از فصل جشن هستند.

بازدید از بازارهای گل هانوی برای خرید بونسای، وسایل تزئینی خانه، یا گل برای تزیین تت، سرگرمی زیبای بسیاری از مردم هانوی است.
قرار است بیش از 90 بازار گل بهاری در سرتاسر هانوی افتتاح شود تا مهمانان بتوانند در طول آتی تت (سال نو قمری)، مهم ترین جشن در فرهنگ ویتنامی، از خرید و گشت و گذار لذت ببرند.

مقاله کامل را در www.vietnamnet.vn بخوانید.



منبع کمیته‌های مردمی کمون‌ها، بخش‌ها و بخش‌ها باید مسئول هماهنگی نزدیک با نیروهای پلیس و بازرسان راهنمایی و رانندگی برای نظارت بر بازارهای گل باشند. خریداران محلی باید شعار ایمنی – تمدن – کارآمدی را رعایت کنند و بازارهای گل غیرمجاز باید منحل شوند.