هفته مشاغل سبز در راه است

شرکت ها تشویق می شوند تا کسب و کار خود را ثبت کنند و با دبیرستان محلی خود تماس بگیرند تا برای بازدید از مدرسه یا سفر میدانی به مشاغل خود در هفته شغل سبز برنامه ریزی کنند. برای کمک به آنها در انجام این کار، منابع رایگان ایجاد می شود.

در طول هفته شغل سبز، کسب‌وکارها و سازمان‌های شرکت‌کننده با دبیرستان‌های محلی ارتباط برقرار می‌کنند تا مسیرهای شغلی مختلف در کسب‌وکار خود را به نمایش بگذارند. سازمان‌دهندگان می‌گویند: «البته، شما می‌توانید در هر زمانی در طول سال با مدارس تماس بگیرید – و ما شما را تشویق می‌کنیم که این کار را انجام دهید – اما با همکاری در یک هفته تعیین‌شده، می‌توانیم صدای بلندتری به صنعت بدهیم».

Seed Your Future هفته کاری سبز را ایجاد کرد تا به شرکت‌ها کمک کند تا به نسل بعدی حرفه‌ای‌ها دسترسی پیدا کنند. سازمان دهندگان به اشتراک می گذارند: “هفته شغل سبز یک کمپین ایالات متحده است که توسط متخصصان صنعت برای افزایش آگاهی در مورد مشاغل صنعت سبز و کمک به ایجاد روابط با دبیرستان های محلی رهبری می شود.”

اینجا را برای اطلاعات بیشتر یا عضویت انتخاب نمایید.



منبع

پاییز گذشته، Seed Your Future هفته شغلی سبز را راه‌اندازی کرد تا جوانان را در مورد مزایای شغل در حرفه‌های مرتبط با باغبانی، گل‌کاری و کشاورزی آگاه کند. صدها دانش آموز دبیرستانی در طول هفته، در طول سفرهای میدانی، بازدید از کلاس درس، و از طریق رسانه های اجتماعی، کار با گیاهان و اطراف آنها را تجربه کردند. نزدیک به 200 شرکت بزرگ و کوچک در برجسته کردن مشاغل در صنعت نقش داشتند. به دنبال موفقیت هفته کار سبز، هفته بعدی نیز برنامه ریزی شده است. هفته آینده شغلی سبز از 27 فوریه تا 3 مارس 2023 برگزار خواهد شد.