هلند میزبان نمایشگاه ExpoPlantas در بوگوتا خواهد بود

کلمبیا، به عنوان یک صادرکننده گل، برای چندین دهه در میان رهبران جهانی بوده است، اما اخیراً بخش گیاهان گلدانی نیز در حال افزایش بوده است. بنابراین، ExpoPlantas از 20 تا 22 سپتامبر 2023 میزبان هلند به عنوان یک کشور دعوت شده در بوگوتا است. شرکت در نمایشگاه توسط وزارت کشاورزی، طبیعت و کیفیت غذا و شورای کشاورزی سفارت هلند در بوگوتا با همکاری خانه هلند کلمبیا هلند با یک غرفه کشوری چشمگیر، نقش برجسته ای در میان 100 غرفه دار مورد انتظار خواهد داشت.

هزینه ایاب و ذهاب و اقامت به عهده خود شماست. برای پیشنهادات در مورد سفر و اقامت خود، لطفا با هلند هاوس کلمبیا تماس بگیرید.

فرصت ها از جمله برای موارد زیر هستند:

Landbouwraad بوگوتا
سفیر هلند در کلمبیا
لئونتین کریسون
6384222 1 57+
[email protected]

– برای گیاهان زنده phalaenopsis، poinsettias، Begonia Elathios، Kalanchoe و سایر گونه ها
– برای گیاهان زینتی مانند درختان، درختچه ها، گیاهان از خانواده Poaceae، Dracaena fragrans، Dracaena marginata، Cyperus alternifolius، Bromelia aechmea، Bromelia guzmania، Dieffenbachia ssp، Maranta leuconeura، Cyclamen، و سایر انواع گیاهان زینتی
– برای کشت محصولات میوه

تولید مواد گیاهی

ExpoPlantas
www.colviveros.org



منبع

این نرخ ها شامل چیدمان اولیه کامل (ساختار/دیوارها، آرم، میز و صندلی، روشنایی و منبع تغذیه) و بدون مالیات بر ارزش افزوده است. سایر عناصر – در صورت تطبیق با مفهوم غرفه هلند – می توانند با مشورت اضافه شوند.

مفاهیم نوآورانه
– نوآوری کشت با دستگاه ها یا نرم افزارها
– محصولات عمودی
– تحقیق در مورد فنوتیپ های گیاهی جدید
– اصلاح نباتات
– سیستم های بسته بندی
– بسته بندی قابل استفاده مجدد برای گیاهان زنده
– بسته بندی برای کاهش رطوبت گیاه

حداکثر تا 14 جولای اینجا ثبت نام کنید.

هلند به عنوان مرجع
ExpoPlantas 2023 پلت فرمی برای بخش نهالستان کلمبیا است، جایی که عرضه و تقاضای ملی و بین المللی برای گیاهان زنده و گیاهان زینتی در کلمبیا برآورده می شود. این مکان عالی برای شرکت های هلندی است که به تولید مواد، مفاهیم نوآورانه و بسته بندی اختصاص داده شده اند.

خانه هلند کلمبیا
یان ویلم ون بوخوون
7449566 1 57+
[email protected]

مشارکت و هزینه ها
سفارت هلند، با همکاری هلند هاوس کلمبیا، یک پاویون هلندی به مساحت تقریبی 72 متر مربع راه اندازی خواهد کرد تا به بزرگترین گروه ممکن از شرکت های هلندی فرصت مشارکت را ارائه دهد. گزینه های زیر ارائه خواهد شد:
– غرفه های جداگانه 12 متر مربع: 1100 یورو برای هر غرفه
– غرفه های جداگانه 8 متر مربع: 800 یورو برای هر غرفه
– غرفه های تکی 4 متر مربع: 400 یورو برای هر غرفه
– مشارکت از طریق سالن مشترک NL با 150 یورو برای هر شرکت

بخشی از برنامه ماموریت شامل بازدیدهای میدانی و یک جلسه شبکه در سالن NL است.

بخش با رشد سریع
به گفته Colviveros، این بخش در کلمبیا بیش از 3000 پرورش دهنده و تولید کننده گیاهان زنده و گیاهان زینتی دارد. حدود 1950 هکتار برای تولید متمرکز عمدتاً در بخش‌های: Cundinamarca (65٪)، Antioquia (20٪) و Eje Cafetero، Valle del Cauca و سایر مناطق کشور (15٪) استفاده می شود. بازار داخلی 35 میلیون یورو برآورد شده است. علاوه بر این، صادرات سالانه بیش از 20 درصد افزایش می یابد. شرکت هایی مانند Bromelias de Colombia، Darwin Colombia، Plantas del Tambo و Vivero Tierra Negra در بازارهایی مانند ایالات متحده، کانادا، انگلستان و ژاپن عملکرد خوبی دارند. هلند پنجمین مقصد این فهرست است.

ورودی به بخش
– بذر و نهال
– کودها، آفت کش ها، بسترها و سایر نهاده ها
– گلدانها
– گلدان نهال
– تکنولوژی و تجهیزات ساخت گلخانه
– قوس خرپا و گیره های پیوند و تکیه گاه های خرپا