هنرمند و باغبان علمی محلی برای انتشار مجله گیاهی

با نگاهی به هنرمند و باغبان تولسا، تایلر تراشر، به نظر می رسد که تمام دنیا به دنبال او هستند. در هر روز، می‌توان این خودخوانده «دانشمند دیوانه» را پیدا کرد که از صدها گیاهی که در گلخانه‌ای که به گاراژ تبدیل شده است نگهداری می‌کند، پروانه‌های مرده و سیکادا را که از بیرون جمع‌آوری کرده است متبلور می‌کند و در تاریکی می‌درخشد. گیاهان یا ضبط ویدیوها در اینستاگرام، جایی که او نظرات مربوط به گیاهان را ارائه می دهد و آخرین ساخته های خود را به نزدیک به 300000 دنبال کننده خود نشان می دهد.

طرفداران و فالوورهای زیاد او با خرید آثار تراشر از وب سایتش به وسواس او دامن می زنند و به او اجازه می دهند تا هر طور که می خواهد فضا را تغییر دهد و خلق کند. آنها همچنین پلتفرمی را به او داده اند که او را در اپیزود گیاهان آپارتمانی سریال علم و طبیعت «آینده» در نتفلیکس که توسط Vox تولید شده است، قرار داده است.

مقاله کامل را بخوانید: www.tulsaworld.com



منبع

“این چیزی نیست که من برای زندگی ام انتظار داشتم. تراشر گفت: مردم در سراسر جهان به سمت کار من هجوم می آورند. من همه این کلمات تشویقی را از افرادی دریافت می کنم که اصلاً مرا نمی شناسند. آنها می گویند، “به ساختن چیزها ادامه دهید!” – داشتن این چیز شگفت انگیزی است، به خصوص از جانب غریبه ها.»