“ورود به اروپا گام بعدی طبیعی در رشد ما است”

خانواده LiveTrends بار دیگر در سال 2021 رشد کردند، زمانی که این شرکت آزمایشگاه BotanIQ را خریداری کرد و گروه طراحی LiveTrends اروپا را با دفاتری مستقر در دانمارک تشکیل داد. از طریق افزودن و تغییر نام تجاری BotanIQ، LiveTrends شروع به نشان دادن خود در بازار اروپا کرد، رویایی که Bisser از ابتدای تأسیس شرکت در آن دیده بود.

LiveTrends در اروپا
مارتین راسموسن، مدیرعامل LiveTrends اروپا توضیح می‌دهد که LiveTrends سخت تلاش کرده است تا دسترسی خود را گسترش دهد و با مشتریان جدید ارتباط برقرار کند، و تمرکز آنها بر اروپا گام طبیعی بعدی در رشد ما است. ما از ارائه طرح‌های منحصر به فرد محصول و استراتژی‌های بازاریابی خلاقانه خود به بازار اروپا و دریافت چنین استقبال مثبتی هیجان‌زده هستیم.» در نمایشگاه IPM Essen که ماه گذشته برگزار شد، آنها محصولات خود را برای اولین بار در اروپا به نمایش گذاشتند. ما تعهدی قوی برای ارائه محصولات با بالاترین کیفیت به مشتریان خود داریم و هیجان زده هستیم که همان سطح تعهدی را که برای بازار ایالات متحده در 10 سال گذشته داشته ایم، به بازار اروپا بیاوریم.

حرکت سریع به سال 2017: LiveTrends به سرعت در هزاران خانه در سراسر ایالات متحده و کانادا به یک نام آشنا تبدیل شد. محصولات LiveTrends همیشه نوآورانه، شگفت‌انگیز و شادی‌بخش بودند. این امر حضور LiveTrends را در بیش از 14000 فروشگاه خرده‌فروشی تضمین کرد و این شرکت را در رتبه 256 در فهرست پرطرفدار Inc. 500 شرکت‌های با رشد سریع در ایالات متحده قرار داد، که اولین باری بود که یک شرکت باغبانی تا به حال به رسمیت شناخته می‌شد.

“در اروپا، ما پتانسیل رشد قابل توجهی را در منطقه شناسایی کرده‌ایم و از همکاری با خرده‌فروشان و مراکز باغ برای ارائه محصولات خود به مشتریان خود هیجان‌زده هستیم. از طریق مشارکت‌هایمان، هدف ما ایجاد روابط طولانی‌مدت و سودمند متقابل است. به ما کمک می کند تا به مشتریان جدید دست یابیم و ردپای خود را در این صنعت گسترش دهیم. ما معتقدیم که تمرکز ما بر اعتماد، خلاقیت و قابلیت اطمینان به ما کمک می کند تا از رقبا متمایز شویم و برند پیشرو برای مشتریانی باشیم که به دنبال بالا هستند. -گیاهان داخلی با کیفیت و لوازم تزئینی خانه. ما مشتاقانه منتظر این فصل جدید در رشد خود هستیم و مطمئن هستیم که تمرکز ما بر کیفیت، نوآوری و تعامل با مشتری به ما کمک می کند تا به اهداف خود در آینده دست یابیم.”

LiveTrends امسال دهمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد. در 1 ژوئیه 2013، این شرکت متولد شد و امروزه یکی از بزرگترین تامین کنندگان در ایالات متحده است دو سال پیش، شرکت مبتنی بر Apopka، FL تصمیم گرفت LiveTrends را به اروپا بیاورد. آنها آزمایشگاه BotaniQ در دانمارک را تصاحب کردند و اکنون چهار مارک دارند که ارائه می دهند. با توجه به همه‌گیری، IPM Essen اولین فرصتی بود که می‌توانستند محصولات و راه‌حل‌های خود را در مقیاس وسیع به عموم ارائه دهند.

برای اطلاعات بیشتر:
LiveTrends
www.livetrends.com



منبع افتتاح بوتیک پرچمدار در وینترگاردن در سال 2021 اولین گام در اشتراک گذاری مستقیم طرح ها و محصولات با مشتریان را رقم زد. این گسترش با راه‌اندازی وب‌سایت LiveTrends در سال 2022 ادامه یافت که به مشتریان امکان می‌دهد هم LiveTrends و هم Urban Jungle را به صورت آنلاین خرید کنند.

در سال 2019 LiveTrends اولین خرید بزرگ خود را انجام داد و Urban Jungle را به مجموعه برندهای خود اضافه کرد. در آن سال، این شرکت همچنین دامنه محصولات خود را به گیاهان آپارتمانی بزرگتر گسترش داد و شروع به تولید بخشی از عرضه کالاهای زنده خود در گلخانه های خود کرد.

فرآیند خلاقانه
آنها هر سال حدود 400 محصول را در قالب مفاهیم خود عرضه می کنند که همه آنها طراحی شده اند. بخشی از موفقیت شرکت به نحوه اعمال آنها بستگی دارد روند پژوهش. این یک فرآیند 5 مرحله ای است که با کشف روندهای جدید 22 ماه قبل از برنامه ریزی برای راه اندازی روند جدید شروع می شود. در آن زمان، آنها روندها را جمع آوری می کنند، نیازهای آینده را شناسایی می کنند و فرصت های جدید را هدف قرار می دهند. سپس، 18 ماه قبل، 10 خلاق طراحی صنعتی و توسعه تمام وقت شروع به طراحی با رویکرد مصرف کننده محور می کنند. سپس، طرح‌ها 12 ماه قبل اصلاح می‌شوند، جایی که نمونه‌ها ارزیابی می‌شوند، کیفیت آزمایش می‌شود و آزمایش‌های مصرف‌کننده انجام می‌شود. پس از آن، 6 ماه قبل، بهترین فروشندگان تضمین می شوند و آنها در حال توسعه بسته بندی سبز و تامین گیاهان از گلخانه های خود هستند. هر گیاه زنده به صورت دستی مونتاژ می شود و هنگامی که راه اندازی شد، یا در صفحه وب آنها در دسترس است یا از طریق فروشگاه های شریک خرده فروشی آنها فروخته می شود.


سورن مدسن و مارتین راسموسن را در IPM Essen پیشنهاد می کند.

چگونه شروع شد
LiveTrends از این رویا متولد شد که همه باید به دکوراسیون طبیعی خانه هنری دسترسی داشته باشند. بنیانگذار و مدیرعامل بیسر جورجیف است و او کار خود را تنها با سه کارمند آغاز کرد.

سال اول چالش‌های زیادی داشت، اما در سال 2014 LiveTrends محبوبیت پیدا کرد زیرا خرده‌فروشان در سراسر کشور علاقه نشان دادند. با هجوم سفارش‌های جدید، LiveTrends با یک چالش غیرمنتظره مواجه شد: کمبود ظرفیت تولید و افراد برای برآورده کردن تقاضای رو به رشد. در نتیجه گلخانه ها و مراکز تولید بیشتری افتتاح شد و خانواده LiveTrends رشد کرد.

امروزه این شرکت همچنان به طور کامل تحت مالکیت و اداره بیسر است و توسط یک تیم مدیریتی هدایت می شود. این شرکت در حال حاضر بیش از 500 کارمند دارد.

با برندهای جدید و محصولات بیشتر از هر زمان دیگری، امکانات شرکت فراتر از 120000 فوت مربع از اولین مجتمع انباری آنها در آپوپکا شد و شامل گلخانه ها و تاسیسات در کوه دورا و در می 2021، Umatilla شد.

تلفیق طبیعت و هنر
هدف آنها با رویکرد نوآورانه “درهم آمیختن طبیعت و هنر”، آوردن سطح جدیدی از ذهن آگاهی و بیان به صنعت گیاهان داخلی و دکوراسیون خانه است. ما در LiveTrends معتقدیم که طبیعت و هنر نه تنها مکمل یکدیگرند، بلکه می توانند یکدیگر را تقویت کنند تا چیزی واقعا منحصر به فرد و خاص خلق کنند.