وزارت کشاورزی آمریکا اولین واکسن زنبور عسل را تایید کرد

تروور تاوزر، مالک زنبورستان Tauzer و عضو هیئت مدیره زنبورداران ایالتی کالیفرنیا توضیح داد: “این یک گام هیجان انگیز به جلو برای زنبورداران است، زیرا ما به درمان آنتی بیوتیکی متکی هستیم که اثربخشی محدودی دارد و به زمان و انرژی زیادی برای اعمال کندوهایمان نیاز دارد.” اتحادیه. اگر بتوانیم از عفونت در کندوهایمان جلوگیری کنیم، می‌توانیم از درمان‌های پرهزینه اجتناب کنیم و انرژی خود را بر سایر عناصر مهم حفظ سلامت زنبورهایمان متمرکز کنیم.»

برای اطلاعات بیشتر:
ایان مورفی
Dalan Animal Health, Inc.
تلفن: +1 (310) 689-6397
[email protected]



منبع

زنبورهای عسل جزء حیاتی کشاورزی هستند. یک سوم از عرضه جهانی غذا به گرده افشانی متکی است و کندوهای تجاری سالم برای تضمین بازده محصول بالا ضروری هستند. با این حال، زنبورهای عسل توسط آمریکایی Foulbrood رنج می برند، بدون اینکه قبلاً هیچ راه حل ایمن و پایداری برای پیشگیری از بیماری وجود نداشت. موارد بالینی آشکار آمریکایی Foulbrood در ایالات متحده آمریکا و کانادا قابل اطلاع است و تنها روش درمانی بر سوزاندن زنبورها و کندوهای آلوده و تجهیزات متکی است.

Dalan Animal Health، Inc.، یک شرکت بیوتکنولوژی پیشگام در زمینه سلامت حشرات، امروز اعلام کرد که وزارت کشاورزی ایالات متحده مجوز مشروط را برای واکسیناسیون زنبورهای عسل علیه بیماری Foulbrood آمریکایی ناشی از لارو Paenibacillus اعطا کرده است.

این باکتری توسط Dalan Animal Health ساخته شده است و توسط Diamond Animal Health (Des Moines, IA)، یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به Heska، تولید می شود. کلایزر گفت: “ما از کمک و کمکی که Diamond توانسته است ارائه دهد – نه تنها در توسعه تولید، بلکه همچنین در تخصص نظارتی” سپاسگزاریم. USDA مجوز مشروط را در وهله اول به مدت دو سال صادر کرده است. دالان واکسن را به صورت محدود بین زنبورداران تجاری توزیع خواهد کرد و پیش‌بینی می‌کند که واکسن برای خرید در ایالات متحده در سال 2023 در دسترس باشد.

ما متعهد به ارائه راه حل های نوآورانه برای محافظت از گرده افشان های خود و ترویج کشاورزی پایدار هستیم. رشد جمعیت جهانی و تغییر آب و هوا اهمیت گرده افشانی زنبور عسل را برای تامین مواد غذایی ما افزایش می دهد. واکسن ما پیشرفتی در حفاظت از زنبورهای عسل است. دکتر آنت کلایزر، مدیر عامل Dalan Animal Health گفت: ما آماده هستیم تا نحوه مراقبت از حشرات را تغییر دهیم و بر تولید غذا در مقیاس جهانی تأثیر بگذاریم.