وزارت کشاورزی مسائل مربوط به مجوز سوختگی برای حفاظت در برابر سرما

برای اطلاعات بیشتر:
دانشگاه راتگرز
دانشگاه ایالتی نیوجرسی
www.rutgers.edu



منبع

برای فرم درخواست مجوز سوختگی، لطفاً به: https://www.state.nj.us/dep/parksandforests/fire/docs/ag-permit.pdf مراجعه کنید.

توجه: NJDEP و خدمات آتش نشانی جنگل نیوجرسی به همه کشاورزان و مشاغل کشاورزی در مورد استفاده از سوزاندن باز در شرایط با سرعت باد بالا هشدار می دهند. لطفا توجه داشته باشید که کشاورزان تشویق می شوند تا در صورت لزوم از گلدان های لکه دار برای گرم شدن در شرایط بادهای بالاتر استفاده کنند. استفاده از سوزاندن باز در زمانی که سرعت باد بیشتر از پنج مایل در ساعت است اکیداً ممنوع است، ممکن است به خطر آتش سوزی کمک کند و جریمه های قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

دپارتمان کشاورزی نیوجرسی اطلاعیه ای را در مورد سوزاندن باز به دلیل دمای سردتر در طول شب صادر کرده است که در حال حاضر برای مناطق نیوجرسی از 18 اکتبر تا 24 اکتبر 2022 پیش بینی شده است، که می تواند بر محصولات انگور شرابی (انگور)، میوه، سبزیجات و گلکاری تأثیر منفی بگذارد. .

محدودیت های

  • هیچ سوزاندن باز مجاز نخواهد بود مگر اینکه: 1. دمای داخل باغ در دمای بحرانی مرحله جوانه یا کمتر از آن باشد. گزارش پیوست دماهای بحرانی برای محصولات نیوجرسی را فهرست می کند. -AND2. سرعت باد کمتر از 5 مایل در ساعت است. • مواد مجاز مجاز برای سوزاندن باز ممکن است فقط از یکی از مواد زیر تشکیل شوند: الوار ضایعات تمیز (تصفیه نشده)، درختان قطع شده، هرس، پرچین یا هیزم. • مطلقاً هیچ زباله، زباله های تجاری، لاستیک ها، زباله ها، یا سایر زباله های جامد ممکن است به مواد مجاز سوزاندن باز اضافه نشود. ورود هر گونه ماده غیرمجاز به یک سوختگی باز مجاز نقض قوانین زیست محیطی است و ممکن است جریمه های قابل توجهی در پی داشته باشد. • گلدان های لکه دار تنها زمانی مجاز هستند که دمای داخل محوطه باغ در دمای بحرانی مرحله جوانه یا کمتر از آن باشد (محدودیت سرعت باد اعمال نمی شود). • سوخت دیگ های لکه دار باید فقط با نفت سفید یا نفت کوره شماره 2 باشد. • عدم رعایت این مقررات و محدودیت ها ممکن است منجر به اقدامات اجرایی شود.

DEP در نظر دارد از اختیارات و اختیارات خود تحت قانون کنترل آلودگی هوا، NJAC 7:27، و سایر مقامات قابل اعمال استفاده کند تا روش زیر را برای سوزاندن باز یا استفاده از گلدان های لکه دار برای کمک به کشاورزان در حفاظت از محصولات خود مجاز کند. در دماهای پایین رویه‌های سوزاندن باز و استفاده از گلدان‌های لکه‌دار مربوط به میوه‌ها، سبزیجات و گل‌کاری نیوجرسی

  • تأسیساتی که معتقدند سوزاندن باز انجام می‌دهند یا از گلدان‌های لکه‌دار استفاده می‌کنند، باید قبل از استفاده از هر دو روش، به مرکز ارتباطات 24 ساعته DEP به شماره 1-877-WARN DEP (1-877-927-6337) اطلاع دهند.
  • اگر تاسیسات معتقدند ممکن است نیاز به استفاده از هر یک از این تکنیک ها داشته باشند، باید به DEP اطلاع دهند.
  • در مواردی که DEP نمی تواند از قبل مطلع شود، یک مرکز باید صبح روز بعد حداکثر تا ساعت 9:00 صبح به DEP اطلاع دهد.
  • اطلاعات زیر باید در هر اعلان به DEP ارائه شود:

  1. نام فردی که تصمیم به سوزاندن باز یا استفاده از گلدان های لکه دار دارد.
  2. نام مزرعه یا تأسیسات.
  3. آدرس خیابان واقعی تأسیساتی که در آن از هر یک از این تکنیک ها استفاده خواهد شد.
  4. شماره تماس و شماره تماس در مرکز.
  5. دمای پیش‌بینی‌شده (بر حسب F) در تأسیسات پیش‌بینی‌شده زمانی که این تکنیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  6. سرعت باد پیش‌بینی‌شده در تاسیسات، زمان استفاده از این تکنیک را پیش‌بینی می‌کند.
  7. پیش‌بینی ساعت‌ها سوزاندن باز یا استفاده از گلدان‌های لکه‌دار.
  8. مواد پیش بینی شده برای سوزاندن باز یا استفاده از گلدان های لکه دار استفاده می شود.

  • پس از اتمام سوزاندن باز یا استفاده از گلدان های لکه دار، مرکز باید اطلاعات زیر را ظرف دو روز کاری به مرکز ارتباطات 24 ساعته DEP به نشانی 1877-WARN DEP (1-877-927-6337) ارائه دهد:

  1. شماره حادثه مرکز ارتباطات DEP.
  2. دمای باغ (ها) محیط (بر حسب F) در زمان استفاده از تکنیک.
  3. سرعت واقعی باد در محل باغ(ها) در زمان استفاده از تکنیک.
  4. بیانیه ای مبنی بر اینکه تمام محدودیت ها در سوزاندن باز یا استفاده از گلدان های لکه دار رعایت شده است. محدودیت ها در زیر ذکر شده است.