وزن را قبل از قیمت بپرسید

به عنوان یک صنعت، ما باید در تعهد خود برای عرضه بهترین گل ها به بازار بی امان باشیم. این امر درک مشتری را حفظ می کند و بازاری سالم و پر رونق را برای نسل های آینده تضمین می کند.

“ممکن است مصرف کنندگان فکر کنند که گل یک گل یا لاله فقط یک لاله است. اما ما در صنعت گل می دانیم که اینطور نیست.” سان ولی، پرورش دهنده گل کالیفرنیایی توضیح می دهد:

اولین عامل در تعیین اینکه یک لاله بهتر از لاله دیگر است وزن است. در برخی بازارها قیمت لاله بر اساس وزن هر گل است. به عنوان مثال، یک گل لاله 20 گرمی ممکن است به ازای هر ساقه 40 سنت به فروش برسد، در حالی که یک گل لاله 40 گرمی ممکن است به ازای هر ساقه 60 سنت به فروش برسد. شما یک کیسه 5 پوندی سیب زمینی نمی خرید و با خوشحالی 2.5 پوند را به خانه می برید، اینطور نیست؟

دومین عاملی که بر کیفیت تأثیر می گذارد چیست؟
شاخ و برگ! برگ های سبز تیره با گیاهی پر جنب و جوش و سالم صحبت می کنند، گیاهی که به آرامی رشد کرده است و به آن زمان بیشتری برای جذب انرژی زیادی از خورشید می دهد. وقتی گل لاله ای را با برگ های سبز کم رنگ و زرد می بینید، نشان می دهد که این لاله در محیطی غیربهینه مانند در شرایط نور کم یا دمای بالای گلخانه رشد کرده است. برگ ها اولین نشانه ای هستند که این لاله مصرف کننده را ناامید می کند. ما شما را تشویق می‌کنیم که این لاله‌ها را بردارید، آن‌ها را وزن کنید و خودتان مقایسه کنید.

وزن چه ربطی به کیفیت دارد؟
به معنای واقعی کلمه همه چیز. لاله سنگین از نظر بیولوژیکی ظرفیت بیشتری برای انرژی، ظرفیت بیشتری برای جذب آب و ظرفیت بیشتری برای عمر گلدانی عالی دارد.

قبل از اینکه قیمت لاله را بپرسید، وزن آن را بپرسید و سلامت شاخ و برگ را بررسی کنید.



منبع

دو عامل کلیدی در ساخت گل لاله بهتر نقش دارند. چگونه بهتر تعریف می کنید؟
در Sun Valley، ما بهتر را به عنوان بهترین تجربه مصرف کننده ممکن تعریف می کنیم. پس از همه، این کاربر نهایی است که هدف ما این است که با گل های خود لذت و شگفت زده کنیم. بنابراین یک لاله بهتر برای مصرف کنندگان عملکرد بهتری دارد. ما آن را ثابت خواهیم کرد، اجازه دهید امروز یک جعبه نمونه برای شما ارسال کنیم!