ون در سالم انتخاب روشنی در مورد دیجیتالی شدن داشت

اتوماسیون ماهیت دوم است
ویتسه ادامه می دهد: “رشد مسئولانه برای ما مهم است، به همین دلیل، ما گواهینامه های مختلفی داریم و در صورت امکان انتخاب های ارگانیک انجام می دهیم.” علاوه بر این، تمرکز زیادی در داخل شرکت روی بازیافت، هم در مواد و هم در آب وجود دارد. اتوماسیون نیز نقش بزرگی در شرکت ایفا می کند. با توجه به اینکه برادران ون در سالم قبلاً در اواخر دهه 1980 با پرورش ربات ها و کاشت ربات ها آزمایش می کردند، جای تعجب نیست. آنها هم اکنون در هلند و پرتغال از ربات های برش استفاده می کنند. Wietse می گوید: «از برش تا محصول نهایی: همه چیز به طور کامل در داخل کار می شود و بنابراین با حداقل خطا تولید می شود.

کارایی و پایداری به وضوح برای ون در سالم مهم است. اما اتوماسیون و دیجیتالی شدن نیز در ژن این شرکت است. در این مصاحبه بخوانید که چگونه ون در سالم خریداران خود را در سفارش دیجیتال در فلوریدا جابجا می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال فلورهلند
www.royalfloraholland.com



منبع

ویتسه می گوید که همیشه بدون مشکل نبوده است. “همه چیز در فلوریدا در ابتدا به آرامی کار نمی کرد، پلت فرم آنقدر پیشرفته نبود، و همچنین بسیاری از تولیدکنندگان و صادرکنندگان نیز چنین نبودند. ما گاهی اوقات به خریدار کمک می کردیم، برای مثال، یک پیشنهاد خرید یا پیشنهاد برای آنها ایجاد می کردیم، به همین ترتیب است. ما موفق به دریافت سفارش شدیم. و اگر کمک بیشتری نیاز بود، با بخش پشتیبانی فلوریدا تماس گرفتیم، و آنها سپس خریدار را بیشتر یاری کردند. پیدا شد.”

Van der Salm با بیش از ده مکان در هلند و پرتغال، مشتریان خود را در تمام طول سال با خیابان Lavandula (گل‌دار) عرضه می‌کند. انوک و آنگ. Felice، Ilex crenata Jenny، Buxus sempervirens، و در پاییز، Pinus pinea Silver Crest، Picea December، Gaultheria Big Berry، و میوه Deco. آنها هر سال میلیون ها گیاه را می فروشند و شرکت به رشد خود ادامه می دهد. آخرین پیشرفت، همکاری آنها با مهد کودک Van Haaster با نام Fleuriche BV با رشد و فروش پیاز گل گلدانی است.

“Floriday یک نمای کلی ارائه می دهد”
ون در سالم دوست دارد با فلوریدا کار کند. “این کمتر مستعد خطا است، که باعث آرامش خاطر می شود، و باعث صرفه جویی در نیروی انسانی می شود. ما اکنون نمی توانیم سفارشات را به صورت دستی وارد کنیم؛ ما به سادگی افراد لازم برای این کار را نداریم. در فلوریدا، شما بلافاصله می بینید که چه اتفاقی می افتد، یک نمای کلی دریافت می کنید. ویتسه می گوید از تمام سفارشات شما در یک نگاه. Van der Salm از عملکردهای مختلفی در Floriday استفاده می کند: “فروش مستقیم، قراردادها، اما ما اخیراً مناقصه مستقیم را نیز مستقر کرده ایم.”

وان در سالم در حال حاضر به طور متوسط ​​200 کارمند در طول سال در هلند و پرتغال دارد و همچنین از سال 2012 صاحب یک سایت پرورش و آزمایش است. ویتسه توضیح می دهد: “از طریق پرورش، ما سعی می کنیم انواع جدیدی را معرفی کنیم و قوی ترین گیاه ممکن را در اختیار مشتری قرار دهیم.” .

Wietse Bakhuijzen که مسئول فروش است، با اشتیاق فراوان، فعالیتی را که در مهد کودک Van der Salm در حال انجام است، ارائه می دهد. با بوی سوزن‌های اسطوخودوس و کاج در هوا، از کنار طیف عظیمی از محصولات کریسمس و سیستم‌های گردش آب عبور می‌کنیم و همچنین از پشت بامی که ردیف‌هایی از گیاهان در حال رشد هستند بالا می‌رویم.

تنها راه
Van der Salm تا 75٪ از طریق معاملات قراردادی و 25٪ از طریق معاملات روزانه به فروش می رسد. از این 25٪، بخشی از آن از طریق ساعت و بخشی از آن از طریق فروش مستقیم در فلوریدا انجام می شود. ویتسه: “سال‌ها پیش، ما با FloraXchange کار می‌کردیم. در آن زمان، اکثر سفارش‌ها را از طریق Florecom دریافت می‌کردیم (Florecom یک روش قدیمی برای ارائه اعلان‌ها است که در نهایت حذف خواهد شد). در یک نقطه خاص، ما به یک سیستم ERP جدید تغییر مکان دادیم. : یک بسته سفارشی‌شده توسط تامین‌کننده نرم‌افزار Aerport. سپس ما را به Floriday مرتبط کردند و به ما امکان داد تا در سال 2021 به طور کامل از FloraXchange دور شویم. از آن زمان، ما پردازش سفارش‌ها را از طریق Floriday انجام می‌دهیم. این تنها راه برای ما است.”


ویتسه باخویزن