ویم ون در وورت بازنشسته شد

برای اطلاعات بیشتر:
Spuitbedrijf R. van der Horst
Mercuriusplein 4a
2685 LP Poeldijk
هلند
0174 240 531
[email protected]
www.rvdhorst.nl



منبع

علاوه بر این، ویم اغلب خارج از دفتر بود تا با باغبانان در مورد عملیات تعمیر و نگهداری تاسیسات گرمایشی در گلخانه های از قبل موجود صحبت کند. رن، پسر رنه، به این دو پیوست. شرکت رشد کرد و ویم همراه با آن رشد کرد. چه در داخل و چه خارج از منطقه وستلند، ویم در طول سال ها نامی برای خود در باغبانی گلخانه ای ایجاد کرد. اما برای ویم، زمان آن فرا رسیده است که این موضوع را پشت سر بگذارد.

ویم با فداکاری بی حد و حصر طولانی مدت خود برای شرکت معنای زیادی داشته است. بنیانگذار رنه ون در هورست، ویم را که قبلاً صاحب نانوایی خود بود، به عنوان مدیر اجرایی انتخاب کرده بود. ویم از برنامه ریزی و مدیریت در سالنی که لوله های گرمایش برای پروژه های ساختمانی جدید اسپری می شد، مراقبت کرد.

“ویم ما – یک مرد قدیمی که آبجو را رد نمی کند و هر هفته روی دوچرخه یا کنار دوچرخه اش با جفت هایش، با دهان بزرگ و قلبی مهربان پیدا می شود – وقت می گذارد همسر، پسر و خودش.» این پیام توسط همکارانش از شرکت سمپاشی هلندی Spuitbedrijf R. van der Horst به اشتراک گذاشته شده است. پس از 25 سال و ساعت های بی شمار، ویم از دوران بازنشستگی خود لذت می برد.


رنه ون در هورست، ویم ون در وورت و رن ون در هورست

همکارانش در این پیام به پایان می‌رسانند: «دلمان برای ویم تنگ خواهد شد، اما البته برای او آرزوی بهترین‌ها و سلامتی داریم». می‌خواهید همچنان با ویم چت کنید یا قهوه بخورید؟ در ماه دسامبر، ویم هنوز در شرکت سمپاشی کار می کند و می توان از طریق اطلاعات تماس شناخته شده اش با او تماس گرفت.


ویم در روزهای اولیه Spuitbedrijf R. van der Horst


ویم قبل از حرفه باغبانی، نانوا بود. او به عنوان یک سرگرمی به پخت و پز ادامه داد و با آن غذاهای زیادی درست کرد رنه.