پاک کننده به صورت مکانیکی ناودان های کشت محصور را تمیز می کند

این دستگاه فشار بالا و مقدار زیادی مایع را به طور همزمان فراهم می کند. در نتیجه، گندزدایی تا یک متر خارج از ناودان گسترش می یابد. دنیس: “این اپلیکیشن امکان نظافت و ضدعفونی کامل گلخانه را فراهم می کند و از ایجاد مشکل برای کشت جدید جلوگیری می کند و به تولید بهینه کمک می کند.”

برای اطلاعات بیشتر:
راه حل های BD
[email protected]

De 3 Koningen BV
Van Andelstraat 12
4651 TA Steenbergen
+31 (0)167-561092
[email protected]
www.de3koningen.nl



منبع

پاک کننده ناودان
با پاک کننده ناودان BD Solutions، تمیز کردن ناودان های کشت محصور دیگر مشکلی ندارد. تمام بقایای گیاهی را می توان بدون زحمت حذف کرد و در عین حال، ناودان ضد عفونی می شود. این برای جلوگیری از باکتری ها و ویروس ها مهم است.

برای اجاره / برای فروش
پاک کننده ناودان برای اجاره موجود است و می توان آن را نیز سفارش داد.

De 3 Koningen BV
پاک کننده ناودان جدید در حال حاضر به طور کامل برای تمیز کردن ناودان های کشت بسته توسط شرکت خواهر De 3 Koningen BV Barry استفاده می شود: “به لطف تجربه ما و تقاضای مشتریان در تمیز کردن گلخانه، ما می توانیم ماشین هایی را با BD Solutions توسعه دهیم و به بازار عرضه کنیم. فعالیت ها را در داخل و اطراف گلخانه هماهنگ کنید.”

فشرده و پایدار
پاک کننده جمع و جور Gutter Cleaner بر روی مسیرهای خزنده ساخته شده است و بنابراین بسیار پایدار است. موتور قدرتمند مرحله 5 نه تنها فشار بالا را امکان پذیر می کند بلکه از رعایت استانداردهای زیست محیطی مناسب نیز اطمینان می دهد. علاوه بر این، دستگاه به لطف عملکرد آسان با کنترلر رادیوگرافی کاربر پسند است.

بری و دنیس ون لیوون از De 3 Koningen، متخصص در تمیز کردن و ضد عفونی گلخانه، اغلب هنگام تمیز کردن گلخانه‌ها با ناودان‌های محصور روبرو می‌شوند. باری: “داخل این ناودان ها تمیز کردن بسیار دشوار است. ناودان ها آنقدر طولانی هستند که به سختی می توانید به آنها نگاه کنید، چه رسد به اینکه بتوانید آنها را تمیز کنید.”

با پاک کننده ناودان جدید، BD Solutions، یک شرکت خواهر De 3 Koningen BV، تمیز کردن مکانیکی ناودان های کشت محصور را ممکن می کند، که قبلاً به درستی انجام نمی شد. این یک پیشرفت مهم در تمیز نگه داشتن این قسمت از گلخانه و عاری از ویروس است.