“پایداری از مدت ها قبل برای ما مهم بوده است، حتی قبل از اینکه روند رو به رشدی داشته باشد.”

تقاضای در حال رشد
انگیزه آنها برای پایدارتر بودن بیشتر از درون سرچشمه می گیرد – میل به انجام و بهتر بودن – اما در طول سال ها شاهد افزایش تقاضا بوده اند. “در طول چندین سال گذشته، ما شاهد افزایش علاقه مصرف کنندگان نهایی و مشتریان خرده فروش آنها برای محصولات پایدار بوده ایم. او توضیح می دهد که این علاقه آهسته و پیوسته به جای یک افزایش بزرگ بوده است.


جاستین هنکاک

همچنین، Costa Farms توانسته است استفاده از آفت‌کش‌های سنتی را تا بیش از 50 درصد در یکی از مزارع خود از طریق تغییر در رویکرد IPM خود، از جمله افزایش استفاده از ارگانیسم‌های مفید، کاهش دهد. به عنوان مثال، ما چنان موفقیتی را در مورد حشرات مفید دیده‌ایم که حشره‌ای را راه‌اندازی کرده‌ایم که می‌توانیم حشرات خود را پرورش دهیم. این به ما کمک می‌کند تا دستورالعمل‌های مشتریان خرده‌فروش را برای پایداری تأمین‌کننده برآورده کنیم یا از آنها فراتر برویم. همچنین اگر در زمان حمل و نقل، مزایای باقیمانده روی محصولات ما وجود داشته باشد، تأثیر بالقوه مفیدی بر مرکز باغ دارد.

در مزارع کاستا، آنها برای چندین دهه بر روی پایدارتر شدن کار می‌کنند، و در TPIE که ماه گذشته برگزار شد، غرفه شرکت پایداری را به اشکال مختلف گرامی داشت و جشن گرفت. جاستین هنکوک، مدیر ارشد بازاریابی برند در کاستا فارمز، می گوید: «پایداری از مدت ها قبل برای ما مهم بوده است، حتی قبل از اینکه روند رو به رشدی داشته باشد.


مزارع غرفه کاستا در TPIE

تجلیل از پایداری در TPIE
مزارع کاستا سال‌ها بر روی پایداری تمرکز کرده است و ابتکارات پایداری این شرکت در غرفه نمایشگاهی آنها در TPIE که ماه گذشته در تامپا، فلوریدا برگزار شد، به نمایش گذاشته شد و جشن گرفته شد. آنها پایداری را در انواع مختلف به نمایش گذاشتند، از جمله سفال جدید ساخته شده از پودر سنگ و 100٪ پلاستیک بازیافتی. نمایش زنده برخی از ارگانیسم های مفید Costa Farms در مزارع خود برای کاهش استفاده از آفت کش ها استفاده می کند. و یک نمایشگاه کاملاً از مقوا برای استفاده پایدار از مواد ساخته شده است.

برنامه های آتی در رابطه با پایداری
Hancock توضیح می دهد که Costa Farms به کار بر روی راه حل های پایدار و پایدار ادامه خواهد داد. ما به طور مداوم در حال بررسی و آزمایش راه حل های جدید هستیم تا به ما در کاهش ورودی ها مانند آب، آفت کش ها، انرژی و غیره کمک کنیم، و همچنین فرصت هایی را برای کاهش استفاده از پلاستیک و سایر مواد به نفع گزینه های زیست تخریب پذیر بیشتر بررسی می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر:
مزارع کاستا
21800 SW 162ND Ave.
میامی، فلوریدا 33170
تلفن: (800) 327-7074
www.costafarms.com



منبع