پتانسیل صرفه جویی در انرژی با سیستم مدیریت مزرعه جدید SBE

همکاری با پرورش دهندگان
تیم تحقیقاتی می‌گوید: «SBE اجازه می‌دهد تا بهترین شرایط محیطی برای گونه‌های مختلف گیاهی به‌طور خودکار و هوشمند ایجاد شود و در نتیجه می‌توان به رشد تصاعدی محصول دست یافت».

راه حل ماژولار بین صنعتی با پتانسیل گسترش زیاد
سیستم SBE از Lock Antriebstechnik GmbH از تعداد زیادی حسگر برای نظارت بر شرایط محیطی فعلی در ساختمان ها استفاده می کند. در نتیجه، جنبه هایی مانند مدیریت زیست محیطی و رفاه گیاه را می توان در فرآیندهای کاری داخلی فراتر از موضوع مدیریت انرژی در نظر گرفت.

توزیع انرژی بسته به عواملی مانند تقاضا، پیش بینی آب و هوا و حضور توسط برنامه کنترل می شود. “این می تواند در هزینه های انرژی صرفه جویی کند و بهره وری انرژی و راحتی را افزایش دهد. علاوه بر کاهش مصرف انرژی عملیاتی، Lock SBE می تواند سهم قابل توجهی در حفاظت از محیط زیست و آب و هوا داشته باشد.”


شرایط آب و هوایی در گلخانه را می توان از طریق یک برنامه کنترل کرد

از جمله، روشنایی، فن‌ها و آبیاری در گلخانه به‌عنوان عناصر پیکربندی در دسترس هستند و می‌توان آن‌ها را از طریق برنامه LOCK SBE در رایانه شخصی، تلفن هوشمند یا تبلت، بدون توجه به مکان یا پلت‌فرم، کنترل کرد. این سیستم قادر است به طور مستقل عمل کند یا اقدامات توصیه شده را برای عملیات دستی ارائه دهد. “علاوه بر این، کنترل کامل بر تمام شرایط کشت در گلخانه را امکان پذیر می کند. صرف نظر از شرایط، بنابراین می توانید یک آب و هوای رشد ایده آل در طول روز ایجاد کنید که کاملاً متناسب با نیازهای گیاهان شما باشد.”

به گفته تیم Lock، دیجیتالی شدن در بخش باغبانی متوقف نمی شود. آنها می گویند: «به عنوان مثال، فرآیندهای دیجیتالی سازی قبلاً 30 سال است که در این بخش با هدف حمایت از کارگران در کارهای روزمره از هر نظر انجام می شود. “اکنون مهم است که از فرصت های ارائه شده توسط دیجیتالی سازی برای رقابتی ماندن و فراتر از وظایف اداری اساسی مانند تهیه پیشنهادات و صورتحساب برای دیجیتالی شدن مستقیم در نقطه تولید استفاده کنیم. استفاده از فناوری های جدید در آنجا منجر به سازماندهی مجدد کار روزانه، امکان کشف و بهره برداری از پتانسیل ناشناخته قبلی را فراهم می کند. همراه با سیستم تازه راه اندازی شده SBE ما، گام مهم دیگری را می توان در جهت دیجیتالی سازی برای انطباق کارآمد فرآیندهای کاری و حمایت از پرورش دهندگان و کارآفرینان باغبانی برداشت.

درایوهای قفل در استند 3C13 در سالن 3 در IPM در اسن در ژانویه 2023 حضور خواهند داشت.

به گفته این تیم، تعامل بهینه تهویه طبیعی، فن های یکپارچه و گرمایش را می توان با سیستم SBE تضمین کرد. کنترل آب و هوا نه تنها شرایط آب و هوایی فعلی را در نظر می گیرد، بلکه پیش بینی آب و هوا را نیز در نظر می گیرد و کیفیت محصول را بهبود می بخشد، هزینه ها را کاهش می دهد و بازده محصول را افزایش می دهد. به لطف حسگرهای هوشمند و بسیار دقیق، می‌توان نیاز گیاهان به آب را نیز تعیین کرد و در نهایت می‌توان آبیاری را به‌طور خودکار از طریق اپلیکیشن آغاز کرد. به این ترتیب، زمان و مدت آبیاری را می‌توان از هر نقطه کنترل کرد.»

با همکاری تولیدکنندگان مختلف، این سیستم در ماه‌های اخیر با بلوک‌های ساختمانی کارآمد بیشتری برای بهینه‌سازی فرآیندهای عملیاتی تکمیل شده است تا از آنها در کارشان حتی بهتر پشتیبانی شود. علاوه بر هماهنگی کارآمد همه عوامل اقلیمی، رویکردی برای مقابله با موضوع مدیریت انرژی در این زمینه ایجاد شد و سیستم SBE برای شامل یک نظارت بر انرژی گسترش یافت. این داده های گاز، آب و برق را ثبت می کند و آنها را در منحنی های پیشرفت نمایش می دهد.

تیم Lock فاش می‌کند: «به لطف گزارش‌های دقیق و طراحی جذاب داده‌های مرتبط مانند ذخیره‌سازی، تولید و مصرف انرژی، دید همه جانبه امکان‌پذیر است و گازهای انرژی در محیط گلخانه به سرعت شناسایی می‌شوند.»

برای اطلاعات بیشتر:
ونسا رپ
قفل Antriebstechnik GmbH
Freimut-Lock-Str. 2
D-88521 Ertingen
تلفن: +49 (0) 7371 / 9508-212
[email protected]
www.lockdrives.com



منبع

Lock Antriebstechnik سیستم مدیریت مزرعه SBE خود را در IPM Essen ارائه خواهد کرد. سیستم SBE یک راه حل دیجیتال برای باغبانی است که می تواند برای دستیابی به اقلیم گلخانه ای مطلوب و بهبود فرآیندهای گلخانه ای مورد استفاده قرار گیرد.

فناوری نوآورانه گلخانه ای برای محیط های کنترل شده
به خصوص در فن آوری باغبانی و گلخانه، موضوعات اضافی مانند سیستم های سایه، گرمایش و تهویه نقش اساسی دارند. به عنوان مثال، با سیستم SBE، صفحه نمایش آب و هوا را می توان به صورت جداگانه با نیازهای گیاهان تطبیق داد و رطوبت، دما و تابش اشعه ماوراء بنفش را با توجه به نیازها تنظیم کرد. در نهایت، هم شدت نور و هم مدت زمان روشنایی برای آنها بسیار مهم است. یک محیط رشد مطلوب.”