پرده ها را روی نسخه فوق العاده Myplant & Garden بپوشانید

و ما مشتاقانه منتظر سال آینده هستیم: latererci a Myplant & Garden 2024.

Myplant & Garden 2023 الهام بخش بازدیدکنندگان خود است، اشتیاق را گسترش می دهد، فرصت های تجاری جدید ارائه می دهد، روندهای جدید و راه حل های نوآورانه را نشان می دهد، و مجموعه ای از ابتکارات را در امتداد خطوط پنج موضوع اصلی ارائه می دهد که احتمالاً در نسخه های بعدی آن توسعه می یابد:

  • جنگل شهری، جایی که Myplant آرزوی تبدیل شدن به یکی از نقاط مرجع اصلی را دارد.
  • درختکاری، با محصولات، خدمات و دستگاه هایی برای متخصصان درختکاری.
  • تحرک هوشمند، نمایش محصولات، خدمات، فناوری، زیرساخت ها و لوازم جانبی برای تحرک نرم.
  • نوآوری با Myplantech، منطقه ای که به رباتیک، دیجیتالی شدن، فناوری مدیریت آب و انرژی، انتقال زیست محیطی و اقتصاد دایره ای اختصاص دارد.
  • گوشه شگفت انگیز، اختصاص داده شده به عروسی ها، جشن ها و هدایا.

هلند اولین کشور خارجی از نظر تعداد غرفه داران و سومین کشور به طور کلی، پس از دو منطقه ایتالیایی لومباردی و ونتو بود: هلندی ها با حساب روی 50 شرکت به صورت جداگانه یا جمعی (Weddingflowers و Greenn) حضور خود را اعلام کردند. نمایش محصولات با کیفیت بالا که گیاهان و گل های شاخه بریده، لامپ ها، وسایل باغبانی و راه حل های باغ با تکنولوژی بالا را پوشش می دهد.

منبع: agroberichtenbuitenland.nl



منبع

و در پایان، مایلیم شور و شوق مقاومت ناپذیر Aaltje van Giessen از Kwekerij Waalzicht توسط Jan van Wijk را با شما به اشتراک بگذاریم، مهد کودک حاضر در غرفه Weddingflower با همکاری مهد کودک کارآفرین جوان Ariën van Wijk از Sunrise Holland: هر دو شرکت اسرار تجارت خانواده پرورش دهندگان Van Wijk را که در این سالها در پرورش لیزیانتوس تخصص داشته اند، گنجینه کنید. پس از رد شدن از آخرین نسخه، آنها دوباره در Myplant & Garden حضور داشتند و BigSun lisianthus – گونه ای جدید با گل های بسیار بزرگ و دوتایی، به ویژه مناسب برای عروسی ها و رویدادها – مورد توجه گلفروشان، طراحان عروسی و عمده فروشان قرار گرفتند. به خصوص تنوع قهوه ای در نمایشگاه تجاری توسط خریداران، متخصصان و عموم مورد تحسین قرار گرفت: به قول خودش، “علاقه به نمایشگاه بسیار زیاد بود! و واکنش ها بسیار مثبت بود. همه فکر می کنند این محصول فوق العاده ای است. بنابراین ما از این موضوع بسیار راضی هستیم! ما به یک نمایشگاه بسیار موفق نگاه می کنیم.”

خریداران و اپراتورها از تمام نقاط جهان (با رشد 20 درصدی حضور از خاورمیانه) آمدند و همه دسته های این بخش را نمایندگی کردند: محوطه سازی، گلکاری و گل های شاخه بریده، باغبانی و نهالستان ها، گلدان، ماشین آلات، نگهداری، خاک، دانه ها و زمین های ورزشی تصمیم گیرندگان از زنجیره های توزیع بزرگ (مراکز باغ، DYI، خانه و باغ، تجارت الکترونیک)، بخش عمومی، برنامه ریزی و توسعه، سازماندهی رویدادها و مهمان نوازی، در جستجوی محصولات، نوآوری ها و راه حل هایی برای گل فروشی، باغ ها، باغبانی، ماشین آلات و فناوری.

گل عروسی
سفارت و سرکنسولگری هلند فرصت را از دست ندادند و بار دیگر با جمعی از شرکت های هلندی Weddingflowers، نمایش تعدادی از بهترین تولیدات هلندی گل شاخه بریده و اخبار پیرامون برگزاری عروسی که مهم ترین گروه هدف را به خود اختصاص داده است، حضور یافتند. در ایتالیا. Weddingflowers که در سال 2018 آغاز شد، یک همکاری مداوم بین سفارت و کنسولگری هلند، Myplant & Garden و Floweracademy است. این پلتفرمی است که سال به سال با مناطق نمایشگاهی، تاسیسات، رویدادهای ویژه، نمایش مد، نمایش های زنده و کارگاه های آموزشی به توسعه خود ادامه می دهد. Weddingflowers به ​​پرورش دهندگان و پرورش دهندگان این فرصت را می دهد تا نوآوری های خود را ارائه دهند و آنها را به سمت تولید گل به طور فزاینده پایدار تر تشویق می کند.

تجربه هلندی
در گفتگو با غرفه داران مختلف هلندی، مشاهده اینکه چگونه تجربیات، انتظارات و نتایج متفاوت است، جالب بود: کارآفرین جوان و در عین حال با تجربه و مدبر وجود داشت – که تنوع خیره کننده ای از گل های داوودی را ارائه می کرد – که سال گذشته در بازگشت به یک نمایشگاه تجاری حرکتی طاس انجام داده بود. هنوز از محدودیت‌های همه‌گیری رنج می‌برند، فقط برای جبران آن با جذب مشتریان جدید که روابط با آنها می‌تواند بیشتر در سال جاری تقویت شود. پرورش دهنده ای بود که با افتخار تصمیم گرفت بخشی از راه حل ممکن برای مسائل مربوط به آب و هوای فعلی باشد، با هدف یک محصول 100٪ پایدار، تجسم یافته در آنتوریوم های رشد یافته ارگانیک زیبا و بسته بندی شده در گلدان های زیست تخریب پذیر و سلفون، که آنها کاملاً به آن متعهد هستند اگرچه بازار به طور کامل برای آن آماده نیست. و صادرکننده ای بود که ارکیده های نفس گیر را به نمایش می گذاشت، که نمی توانست این نمایشگاه تجاری را از دست بدهد زیرا ایتالیا کشور اصلی صادراتی آنهاست که سخاوتمندانه در طول همه گیری با بازار پررونق گیاهان گلدانی به آنها پاداش داد.