پرورش دهنده ارکیده CosMic Plants گواهی MPS-ABC دریافت می کند

شرکت CosMic Plants که تنها در سال 2022 با گواهینامه زیست محیطی MPS-ABC شروع به کار کرد، MPS-A را به عنوان اولین مدرک خود دریافت کرد. مایک ون استیکلنبرگ، مالک مشترک CosMic Plants، از این نتیجه بسیار راضی است.

برای شروع با MPS-ABC، این شرکت مجبور نبود فرآیندهای خود را تغییر زیادی دهد. آن‌ها این احساس را داشتند که شیوه‌ها و جمع‌آوری داده‌هایشان تا حد زیادی با پلتفرم MPS سازگار است. ثابت شد که درست است. پرورش دهنده آنها ماریا هندریکسن، که وظیفه این پروژه دریافت گواهینامه MPS را بر عهده داشت، در ورودی داده ها سخت کوش و دقیق بوده و در مسیر روند رو به رشد باقی مانده است. به غیر از برخی مسائل اداری، چیزی تغییر نکرده است. Van Steekelenburg: “با MPS-ABC، ما از همان ابتدا احساس حمایت کردیم. پلتفرم آنلاین، پشتیبانی و خدمات آنها، صدور گواهینامه را در یک فرآیند گام به گام که تحت تأثیر قرار نمی گیرد، قابل دستیابی می کند.”

کار با هم برای آینده ای پایدار
آرتیج ون در ویر، مدیر منطقه MPS می‌گوید: «CosMic Plant نمونه‌ای از شرکتی است که در آن رشد محصولات با کیفیت بالا با تلاش‌ها برای تولید پایدارتر ترکیب می‌شود. “ما خوشحالیم که آنها MPS-ABC را انتخاب کرده اند و ما مشتاقانه منتظریم تا همکاری را در آینده نزدیک گسترش دهیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
CosMic Plants Inc.
4665 بارتلت جاده
لینکلن، ON L3J 0Z2
کانادا
تلفن: +1 905 562 9389
فکس: +1905 562 9390
ایمیل: [email protected]
www.cosmicplants.com



منبع

تلاش های پایداری
مدیریت یکپارچه آفات این شرکت 99% فاقد مواد شیمیایی است. از حشرات مفید، نماتدها و BT ها استفاده می کنند و محیط گلخانه را طوری کنترل می کنند که گیاهانشان قوی باشد و آفات و بیماری ها رشد نکنند. مواد شیمیایی به عنوان آخرین راه حل و فقط برای درمان نقاط داغ عجیب و غریب استفاده می شود. این شرکت همچنین از گاز طبیعی به عنوان منبع گرما برای دیگ های با راندمان بالا استفاده می کند و CO2 خروجی خروجی توسط اکونومایزرها خنک می شود و سپس برای افزایش رشد در گلخانه ها استفاده می شود.

این شرکت توسط برادران مایک و نیل ون استیکلنبرگ نوزده سال پیش، زمانی که از Westland هلند به نیاگارا، کانادا مهاجرت کردند، تأسیس شد. اکنون با تیمی متعهد از کارمندان، نام و شهرتی را برای ارکیده‌های با کیفیت در دو سایز گلدان (8 سانتی‌متر و 12 سانتی‌متر) و در دسته‌بندی‌ها و مفاهیم مختلف محصولات ایجاد کردند.