پرورش دهنده گل انرژی خورشیدی را برای دبیرستان فراهم می کند

بنیاد مارگین پر
بنیاد مارگین پر به بهبود زندگی روزمره جوامع اطراف مزارع (شریک) ما اختصاص دارد. مدرسه متوسطه بولوتی در نزدیکی مزرعه میچورو در تانزانیا قرار دارد که به دلیل تولید کلماتیس، گلوریوزا و اسکوئلاریا شناخته شده است.



منبع مدرسه متوسطه بولوتی در تانزانیا محل زندگی حدود 100 کودک بین 12 تا 17 سال است. به لطف بنیاد مارگین پر، این مدرسه اکنون از طریق پنل های خورشیدی روی پشت بام خود به انرژی پایدار دسترسی دارد.

در این منطقه، قطع برق رایج است، که مدرسه را مجبور به تکیه بر دیزل ژنراتورهای پر سر و صدا کرده است. اما با اهدای پنل های خورشیدی و لامپ های روز توسط بنیاد مارگین پر، این مدرسه می تواند برق خود را تولید کند. انرژی خورشیدی بلافاصله پس از نصب آزمایش شد، زمانی که مدرسه با یک قطعی برق سه روزه مواجه شد!

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش
خواهر سیسیلیا ایرانگی، مدیر مدرسه، با ابراز قدردانی از پنل‌های خورشیدی، اظهار داشت: «خوشحالم که اکنون کلاس‌ها به خوبی روشن شده‌اند و کودکان و معلمان دیگر مجبور به مقابله با آلودگی صوتی نیستند.» مزیت دیگر این است که مدرسه دیگر مجبور نیست برای یک دیزل ژنراتور گران قیمت پول خرج کند و به آنها امکان می دهد بیشتر در آموزش سرمایه گذاری کنند.