پرورش دهنده گل لاله برای گلچین باغ پاریس گل تحویل می دهد

به گفته اسمیت، رئیس TPN، باغ‌های چیدن آزاد ابزار تبلیغاتی نهایی برای گل ملی هلند است. جشنواره‌های مشابهی از لاله‌ها هم‌اکنون در آنتورپ و سانفرانسیسکو برگزار می‌شود و باغ‌هایی در میلان و تورین وجود دارد که مجموعاً ۱ میلیون گل لاله با پرداخت هزینه برداشت می‌شوند. برای سال آینده، TPN در حال بررسی فرصت ها برای رویدادهای گل لاله در آلمان و بریتانیا است. فصل گل لاله ها از ژانویه تا اواسط مه ادامه دارد.

مدیریت حومه پاریس، که میزبان بازی‌های المپیک در سال 2024 خواهد بود، می‌خواهد این رویداد فضایی مشابه و شاد مانند روز ملی لاله‌ها در آمستردام ایجاد کند. از سال 2012 یک باغ چیدن رنگارنگ توسط پرورش دهندگان لاله بریده هلندی در آنجا برپا شده است. واکنش مشتاقانه مردم به نمایش گل لاله هلندی باعث افزایش تقاضای بین المللی برای چنین باغ هایی از سوی مبتکر، بنیاد هلندی توسعه لاله (TPN) شده است.

برای باغ چیدن فرانسوی، TPN با شهرداری سن دنیس، سفارت هلند در پاریس و بلومنبورو هلند همکاری می کند. هدف این است که باغ چیدن دوباره در سال 2024، سال المپیک، ساخته شود.

اعتبار عکس: TPN/VidiPhoto



منبع

آرژان اسمیت، پرورش دهنده گل لاله بریده از Spierdijk (NH) و کارکنانش در حال آماده سازی بیش از 20000 گل برای انتقال به فرانسه هستند. در سنت دنیس، در 5 کیلومتری قلب پاریس، گل های لاله، پیاز و همه چیز، آخر هفته آینده برای چیدن رایگان برای عموم در دسترس خواهد بود.