پرورش دهندگان از بلومنبورو هلند حمایت می کنند، اما آرای معامله گران کاهش می یابد

در گفتگوها
در آستانه آزمون پشتیبانی، Royal FloraHolland (RFH)، VGB، و تعدادی از احزاب تجاری بزرگتر به طور صریح و علنی حمایت خود را از حفظ فعالیت های جمعی Bloemenbureau Holland ابراز کردند. با توجه به حمایت تولیدکنندگان، بلومنبورو می‌گوید شکی ندارد که «اهمیت ارتباطات بخش، ترویج مصرف‌کننده و تحقیقات مصرف‌کننده دیده می‌شود» و مطمئن است که «شکلی که مناسب همه باشد» در آینده نزدیک بیابد. .

توسل اخلاقی
هیچ اطلاعیه ای در مورد توزیع آرا داده نمی شود. خود RFH در واکنشی می‌گوید که از نتیجه ناامید است و ابراز امیدواری می‌کند که ارتقاء جمعی آینده‌ای داشته باشد زیرا “فرض می‌کند که تجارت به هر حال اهمیت زیادی را تایید می‌کند.” این تعاونی چند سال پیش تصمیم گرفت جمع‌آوری را با این دیدگاه اصولی‌تر متوقف کند که پلتفرم‌های دیگر این کار را انجام نمی‌دهند، بنابراین RFH گران‌تر است و «رایگان سواران» می‌توانند بدون مجازات سود ببرند.



منبع

رای گیری آنلاین سازماندهی شده توسط Bloemenbureau Holland در این ماه برای معرفی یک اعلامیه الزام آور عمومی (GBV) حمایت بسیار گسترده ای را در میان کشاورزان ایجاد کرد، اما رای کافی از تجارت برای انجام نشد.

یوون واتزدورف، مدیر دفتر گل، خاطرنشان می کند: “حمایت کشاورزان بزرگ و قانع کننده است. علاوه بر آرای بیش از حد کافی برای نماینده بودن، اکثریت بسیار زیادی از تولیدکنندگان به نفع جمعی رای دادند.” با این حال، به دلیل ناکافی بودن تعداد آرای شرکت‌های بازرگانی، ضوابط تعیین شده از قبل توسط انجمن صنفی باغبانی زینتی قبل از ارائه درخواست برای معرفی GBD به وزارت کشاورزی، طبیعت و کیفیت غذا.

بین 27 مارس و 7 آوریل، پرورش دهندگان و تاجران می توانند به صورت آنلاین به یک AVV برای فعالیت های جمعی Bloemenbureau Holland رأی دهند. بیش از 3900 شرکت از شرکت تحقیقاتی Motivaction دعوت به انجام این کار دریافت کردند. پس از بررسی اعتبار آرای داده شده و وزن دهی بر اساس دسته های گردش مالی، مشخص شد که تعداد آرای شرکت های تجاری برای تصویب درخواست برای GBD کافی نیست.