پروژه EU4AGRI به پرورش دهندگان صرب کمک می کند تا گلخانه را مدرن کنند

آگروفود با تولیدات کشاورزی در مساحت 35 دونم، 14 گلخانه و یک گلخانه شیشه ای، تنها تولید کننده گواهی شده کشت ارگانیک 15 نوع سبزی مختلف از قبیل انواع مختلف گوجه فرنگی و فلفل، خیار، هندوانه، بادمجان و سایر سبزیجات است. ، و به تازگی، همچنین گل های مختلف.

مقاله کامل را در www.sarajevotimes.com بخوانید.



منبع

ما در حال تولید نهال بودیم و در یک مقطع به حدی توسعه یافتیم که تقاضا از ظرفیت تولید ما فراتر رفت. گلخانه ای که استفاده کردیم مناسب نبود، به دلیل عایق بندی ضعیف، فویل های پوشاننده آن قدیمی بود و سیستم عایق کاری، آبیاری و گرمایشی نداشتیم، بنابراین با شیلنگ آبیاری می کردیم. من به این ایده رسیدم که باید کسب و کار خود را گسترش دهیم و تجدید کنیم و همه چیز را خودکار کنیم. اکنون تولید 300000 نهال برای ما بسیار راحت تر شده است. قبلاً تولید سالانه ما 150000 بود.

سیستم‌های جدید آبیاری و گرمایش خودکار، پمپ‌ها و چاه‌های آبرسانی به گلخانه‌ها جدیدترین مواردی هستند که به گسترش تولید نهال و سبزیجات در تعاونی کشاورزی عمومی آگروفود از Konjević Polje کمک می‌کنند – روندی که از زمان تأسیس خود در نه سال پیش به طور مداوم دنبال می‌شود.

سناد اومروویچ، مدیر آگروفود توضیح می‌دهد که سیستم‌های آبیاری و بهبود شرایط عایق حرارتی در گلخانه 700 مترمربعی، از جمله ساخت یک گلخانه جدید به مساحت 400 متر مربع، به لطف پروژه EU4AGRI ایمن شد و امکان رشد تولید را در سال جاری فراهم کرد. .