پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری آوش نت

خدمات شبکه به مجموعه ای از خدمات و سرویس هایی گفته می شود که توسط شرکت ها و موسسات فعال در این زمینه به کاربران ارائه می شود. خدمات شبکه می توانند خدمات خاصی را ارائه دهند و یا برای ذخیره سازی اطلاعات خاص و یا برای یک پارچه سازی کاربران و … اگر در شرکت خود به هر طریقی از چند کامپیوتر و اینترنت استفاده می کنید، راه اندازی شبکه می تواند کمک شایانی در رابطه با پیشرفتتان بکند.

نرم افزار Gimp : کاربرد و آموزش کار

به همه امکانات نرم افزاری و خدماتی که کار کردن با کامپیوترهای شبکه را تسهیل می کند سرویس شبکه می گویند. این سرویس شامل ارتباط سیستم های کامپیوتری کاربران از طریق زیرساخت شبکه با سرور برای استفاده از فایل های اشتراکی و کنترل دسترسی ورود و خروج می باشد. همچنین استفاده اشتراکی از اینترنت و پرینترهای شبکه و سایر نرم افزارهای نصب شده روی سرور برای خدمات به سیستم ها و کاربران در حوزه سرویس شبکه قرار می گیرند.

خدمات و سرویس های شبکه

پشتیبانی شبکه مرکز تخصصی پشتیبانی از شبکه های کامپیوتری آوش نت

ب) در صورت بروز اختلاف میان شرکت و کاربر ، موضوع بدواً از طریق مذاکره حل و فصل می گردد و در صورت عدم دستیابی به توافق، سازمان “نظام صنفی رایانه ای استان تهران” مسئولیت داوری را بر عهده خواهد داشت. اصطلاح خدمات شبکه یک تعریف کلی از تمامی خدماتی است که در حوزه IT و شبکه های رایانه ای قابل ارائه است. تلفن تحت شبکه تکنولوژی های گوناگونی در راستای برقراری تماس‌ های تلفنی بر روی بستر شبکه IP به وجود آمده که یک نمونه آن VoIP یا Voice Over IP است. عیب یابی شبـکه استفاده و بکارگیری خدمات شبکه به اصل مشترک بیشتر کسب‌ و‌ کارها تبدیل شده است. تمامی شبکه ها دارای مشکلاتی همچون قطعی هستند به همین دلیل عیب یابی شبکه دغدغه تمامی کسب‌ و‌ کارها به حساب می‌آید. شرکت هایک ویژن همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری و خلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده‌است.

  • اغلب شرکت های دولتی و خصوصی یا به صورت مستقیم در تهران فعال بوده و یا دارای دفتر و شعبه در این شهر است.
  • برای ثبت درخواست مشاوره برای خدمات شبکه، می توانید از فرم زیر استفاده نمایید.
  • به دلیل اینکه شبکه های کامپیوتری شریان های حیاتی شرکت ها هستند، باید از زیر ساخت های مفید و کارآمد برای ایجاد این شبکه ها استفاده شود.

در زمینه خدمات شبکه و سرور ، طراحی شبکه و اتاق سرور براساس استانداردهای روز دنیا و با در نظر گرفتن نیاز واقعی مشتری انجام می شود. شبكه‌ كامپيوتری و اتاق سرور می‌بايست با توجه به استراتژی فناوری اطلاعات و سياست کلان سازمان ، طراحـي و پيـاده‌سـازی،نصب و راه اندازی گردد. در واقع اتاق سرور و شبكه‌ كامپيوتری زيرساخت لازم براي به اشتراک گذاشتن منابع در سازمان را فـراهم مـي‌آورد. بدون وجود خدمات پسیو راه اندازی شبکه ممکن نخواهد شد زیرا خدمات پسیو، نیاز اصلی یک شبکه هستند. تیم‌ های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی می ‌توانند مسائل مربوط به شبکه سازمانی را که شامل پشتیبانی فنی، عیب یابی، یکپارچه سازی و تنظیم خط مشی است را مدیریت کنند. خدمات شبکه مدیریت شده نیز گزینه ‌ای مناسب برای شرکت ‌هایی است که علاقه مند به آزمایش فناوری ‌های جدید هستند، اما از خطرات و پیچیدگی ‌های مربوط به آن چشم مهم ترین خدمات شبکه پوشی می کنند.

از همه اینها مهم تر امنیت اطلاعات انتقالی از فلش، دیسک و … بود زیرا ممکن بود که اطلاعات محرمانه سازمان به بیرون درز پیدا کند و نتایج ناخوشایندی در پی داشته باشد. بزرگترین افتخار ما مشتریان فهیم و قابل تقدیر می باشند که همواره انگیزه ما برای ارتقا و ارائه خدمات شبکه بهتر بوده اند. یک پیمانکار خوب سعی می کند گزارشاتی را آماده کند که بتواند برای مدیران و صاحبینکسب و کارقابل لمس باشد. د)مسئولیت ناشی از قصور افراد که به نحوی باعث نقض حقوق کاربر در خارج از چارچوب مفاد این تفاهم نامه گردد، بر عهده فرد/افراد خاطی است و بدین سبب نمی توان شرکت یا مدیران وی را تحت پیگرد قضایی قرار داد. متخلف از این شرط، علاوه بر جبران زیان وارده، مکلف به پرداخت جریمه ای به میزان دو میلیارد ریال در وجه شرکت خواهد بود. ب) کاربر می پذیرد که به هیچ عنوان اجازه برقراری ارتباط شخصی با کارشناسان/کارشناسان خبره یا هر نماینده ای از جانب شرکت را ندارد و مکلف است به محض مشاهده موارد مشکوک یا تخلف، مراتب را به نحوی مقتضی به اطلاع شرکت برساند.

یک مدیر سازمان پیش از اقدام برای نصب شبکه باید با یک مشاور شبکه در رابطه با نیازهای خود صحبت نماید. دلیل این امر آشنایی و درک متخصص با خواسته مدیر و همچنین تسریع انجام خدمات شبکه می باشد. از جمله مزایای دیگری که می توان در رابطه با خدمات مشاوره از آن ها نام برد جلوگیری از دوباره کاری است.

به عنوان مثال، هنگامی که یک کارمند جدید به یک بخش می‌پیوندد، مدیر شبکه باید یک حساب کاربری جدید برای این شخص ایجاد کند تا به خدمات شبکه دسترسی پیدا نماید. این مهم برای اتصال به اینترنت و دسترسی به فایل‌ها و خدمات ارائه شده توسط سرورهای اینترنتی استفاده می‌شود. افراد با استفاده از کامپیوتر می‌توانند افراد یا دوستان دیگری را پیدا کنند، با آنها ارتباط برقرار کرده و افکار، تصاویر و ویدئوهای خود را با آنها به اشتراک بگذارند.

خدمات شبکه در حوزه خدمات اکتیو شامل مانیتورینگ ، راه اندازی سرور ، نصب ویندوز ، کریو کنترلر ، نصب و راه اندازی اکتیو دایرکتوری ، نصب تمامی سرویس های نرم افزاری شبکه ، ایمیل سرور ، کانفینگ روتر و سوئیچ ، سیستم تلفنی ویپ ، نصب فایروال و … می باشند. خدماتی که نام برده شد ، فقط بخش کوچکی از خدمات اکتیو می باشند و خدمات اکتیو طیف وسیعی از تنظیمات مختلف را در بر می گیرد. همه ی سرویس های موجود در شبکه را می توان روی حداقل دو کامپیوتر تا چند صد کامپیوتر پیاده سازی و اجرا کرد. در این ساختار جدید خدمات شبکه و سرور چندین هزار كامپیوتر به هم متصل شده و با سرعت‌ در حال تبادل اطلاعات می باشند كه پیاده سازی امنیت شبکه در این بستر نیاز به طرح های کامل تری دارد.

در صورتی که موقعیت جغرافیایی مجموعه شما در مناطق گفته شده نباشد، تعرفه پشتیبانی شبکه مجموعه مورد نظر با توجه به موقعیت کمی افزایش پیدا می کند. لازم به ذکر است آی تی پشتیبان برای ارائه برخی خدمات نیاز به حضور در مجموعه دارد. امروزه ارتباطات، سطح گسترده تری نسبت به گذشته پیدا کرده اند و به سرعت هم در حال گسترش هستند. در این میان، نرم افزارهای تحتشبکه و دوربین های مداربسته باکیفیتی هم به میان آمده اند که امکان ارتباط بین دفاتر و شعب را فراهم می کنند. هزینه های خدمات شبکه براساس نیازها، سطح خدمات مورد انتظار، میزان ساعات خدمات‌دهی، وضعیت کنونی شبکه کامپیوتری شما و بسیاری از پارامترهای دیگر متفاوت هستند. به همین خاطر، ما در پیراسیس قیمت ها را به صورت تعرفه های ثابت در نظر نمی‌گیریم.

از طرفی باید تمام تجهیزات در ساختمان جدید دوباره نصب و راه اندازی شود. این عمل باید بر اساس سبک شبکه قبلی و توپولوژی به کار رفته در آن اجرا شود تا در کارهای شبکه اخلالی ایجاد نشود. در بسیاری از موارد نیاز است تا دوباره کل محیط کابل کشی شود و ساختار شبکه دوباره پیاده سازی شود.

مشاوره حرفه ایی