پیش بینی فروش و هزینه های کنترل با SAF سری دوره های آینده شما را پیش بینی می کند



منبع

تورم به بالاترین حد خود رسیده است و کارشناسان هشدار می دهند که یک رکود در حال وقوع است که پیش بینی فروش را دشوارتر می کند. انجمن گلفروشان آمریکایی با مجموعه دوره های آموزشی «پیش بینی آینده شما» به خرده فروشان کمک می کند تا روی سودآوری تمرکز کنند. دوره دوم این مجموعه، کنترل هزینه کالاهای فروخته شده، اکنون در دسترس است و بر روش هایی تمرکز دارد که صاحبان مشاغل می توانند هزینه ها را برای دستیابی به اهداف سود خود کاهش دهند.

کلارا می‌گوید: «بهای تمام شده کالای فروخته شده معمولاً حدود 30 درصد یا بیشتر از هزینه‌های کلی شما را به خود اختصاص می‌دهد، و در کنار کنترل دستمزدها و هزینه‌های سربار، برای دستیابی به رویاهای سود خود باید به آن توجه داشته باشید. ما اینجا نیستیم که به شما بگوییم COGS را کنترل کنید، قیمت ها را افزایش دهید یا کمتر بخرید؛ ما سیستم کنترل گام به گام با نوک انگشت خود را به شما نشان می دهیم و فرآیند ساده و در عین حال عمیق خود را با جزئیات به شما کمک می کنیم تا حدس و گمان را از خرید دور کنید. “

کیت دیلینی، AAF، که پس از 20 سال فعالیت حرفه ای در اداره گل فروشی در اقیانوس اطلس، مدیر توسعه شغلی SAF شد، با گونزالس ها برای توسعه مجموعه دوره ها همکاری کرد.

در مورد دوره های آموزشی اینجا بیشتر بدانید. هر دو اکنون با پرداخت هزینه در مرکز یادگیری SAF در دسترس هستند.

برای اطلاعات بیشتر:
SAF
safnow.org

دوره اول “پیش بینی فروش” به دلیل رویکرد عملی و کاربرد آن در ایجاد پیش بینی فروش برای مشاغل گل مورد تحسین قرار گرفته است. جنیفر چستین، یک گلفروش استودیویی در JMC Bloom در رنو، نوادا، ساختار آسان برای پیگیری دوره، صفحات گسترده قابل دانلود و دستورالعمل های گام به گام را دوست داشت.

دلانی می‌گوید: «اعضای SAF ابزارها و منابعی را درخواست کرده‌اند که بتوانند از آنها برای سودآوری بیشتر استفاده کنند. “مجموعه “پیش بینی آینده شما” ابزارهایی را در اختیار گلفروشان قرار می دهد تا از طریق دوره پیش بینی فروش، این آخرین دوره آموزشی در مورد هزینه کالاهای فروخته شده، و در دوره کنترل دستمزد آتی، این کار را انجام دهند.”

این دوره ها هر دو توسط مانی و کلارا گونزالس ارائه می شوند. این زوج در سال 1996 مشاغل شرکتی خود را ترک کردند و تایگر لیلی، یک فروشگاه گل در چارلستون، کارولینای جنوبی را خریدند. علیرغم فروش 2 میلیون دلاری، آنها در زمان وقوع رکود در سال 2008 تقریباً ورشکست شدند. آنها استراتژی های کسب و کار را از تجربه شرکت خود وام گرفتند و کسب و کار را نجات دادند. آنها در اوایل سال 2018 زمانی که مغازه را به مدیر سابق خود فروختند بازنشسته شدند.

دوره دوم، “هزینه کالاهای فروخته شده” بر اساس پیش بینی فروش با استفاده از فیلم ها، کاربرگ ها و تکالیف خواندن است. شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه در مورد نشانه‌گذاری، نکات و ترفندهای مربوط به هزینه‌های نیروی کار و هزینه‌ها تصمیم بگیرند. چگونه ارائه محصول بر اهداف سود شما تأثیر می گذارد. اهمیت استفاده از پیش بینی فروش برای سفارش. تأثیر مراقبت و رسیدگی بر حاشیه سود؛ و اهمیت برقراری ارتباط با اهداف فروش خود با کارکنان.

او می‌گوید: «من چیزهای زیادی در مورد نحوه مدیریت انتظارات فروش در حالی که تخمین‌های معقول و روشن برای فروش آینده انجام می‌دهم، یاد گرفته‌ام. “من معتقدم این دوره برای هر کسی که در آن سرمایه گذاری کند مفید خواهد بود.”