چاه زمین گرمایی جدید به انتقال انرژی برای گلخانه های هلندی کمک می کند

“در طول کل پروژه، کار تیمی عالی بین همه طرف‌های درگیر وجود داشت. به نظر ما همکاری نزدیک با هم پایه موفقیت است. همچنین برای تیم ما خوشحال بود که با مدیر پروژه و مدیر Aardwarmte Koekoekspolder، Radboud Vorage همکاری می‌کردیم. دیانا ترونکو می‌گوید، که قرابت زیادی با انرژی پایدار، اقتصاد دایره‌ای و مسئولیت اجتماعی شرکتی دارد. شرکت حفاری.

در سال 2012، گروهی از باغبانان سبزیجات در IJsselmuiden به طور مشترک شروع به گرم کردن گلخانه های خود با گرمای زمین گرمایی کردند و آب گرم 73-74 درجه سانتی گراد را از عمق 1950 متری پمپاژ کردند. اکنون پنج سبزی کار 23.5 هکتار گلخانه را از این طریق گرم می کنند.

رادبود در پایان می‌گوید: «ما قطعاً قصد داریم مجدداً Inco-Drilling را در مسیر حفاری و طراحی چاه برای چاه‌های زمین گرمایی بعدی مشارکت دهیم که طی ۲ تا ۳ سال آینده محقق می‌شود».

با استفاده از انرژی زمین گرمایی، مصرف گاز طبیعی در شرکت های باغبانی بین 70 تا 90 درصد کاهش یافته است. از زمان شروع پروژه در سال 2012، شرکت های باغبانی متوجه کاهش مصرف گاز طبیعی خود به میزان 53 میلیون متر مکعب از زمان شروع پروژه شدند و شرکت های باغبانی جدید همچنان گزارش می دهند که مایل به تغییر به این شکل هستند. گرمای پایدار

رادبود می گوید: «همکاری با همه پیمانکاران فرعی از جمله حفاری اینکو در مرحله ساخت پروژه عالی بود. وی افزود: قبل از حفاری دومین چاه تولیدی، سالانه 5 میلیون مترمکعب گاز طبیعی صرفه جویی می شد که با چاه جدید، پیش بینی می شود سالانه 9 میلیون مترمکعب صرفه جویی شود. این چاه طبق برنامه ریزی در پایان سال 2022 به بهره برداری رسید. و با توجه به نتایج مورد انتظار تا کنون، اکنون می توانیم 4 میلیون متر مکعب گاز اضافی در سال صرفه جویی کنیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
حفاری داخلی
Havenkade 24, 1775 BA
Middenmeer، هلند
تلفن: +31 (0) 227 726 012
ایمیل: [email protected]
https://inco-drilling.com/



منبع

در Hartogsweg در IJsselmuiden، تابستان 2022 مملو از فعالیت های حفاری برای تحقق یک چاه تولید زمین گرمایی اضافی واقع در کنار چاه بود، که در سال 2012 حفاری شد. Inco-Drilling با استفاده از حفاری جهت دار این دوم مسئول قرارگیری بود. چاه تولید زمین گرمایی از 144 متر تا 1990 متر. زمان واقعی حفاری این پروژه تنها 26 روز بوده است.