چایکاران با هم چای واقعی باغبانی درست می کنند

گلدان های نوآوری
انگیزه اولیه برای تیلرز با کمک های مالی مختلف پرداخت شد. پیتر توضیح می دهد: «این صندوق های نوآوری برای این نوع ابتکار بسیار مهم هستند. “تا زمانی که شرایط مرتبط با پول خیلی محدود کننده نباشد. نوآوری نیاز به فضا دارد. البته دولت چارچوب های خاصی را برای پول تعیین می کند، اما در عمل مهم است که بتوانیم تغییر دهیم. اکنون این رویه است. نوآوری.”

منبع: Tuinbouw Ondernemersprijs



منبع

آستانه پایین
پیتر ادامه می دهد: «در اصل، چای آستانه پایینی دارد. “در Westlandpeppers، ما قبلاً تجربه خشک کردن را داشتیم. ما یک تولید کننده چای آزاد را استخدام کردیم که با محصولات خشک محصولات ما کار می کرد تا ترکیبی ایجاد کند. سپس با هم، طعم آن را توسعه می دهیم. از آنجا که هر ترکیب متفاوت است، فضای مناسبی را نیز فراهم می کند. طرف های دیگر از جریان باقیمانده خود استفاده کنند. بنابراین از نظر آن، قطعاً مقیاس پذیر است.”

“این مبارزه‌های زیادی بود، پرتاب ایده‌ها. اما ایده‌ها اغلب منظره هستند. تبدیل جریان‌های باقی‌مانده به یک موضوع داغ بود و هست، بنابراین به جای اینکه فقط در مورد آن صحبت کنیم، تصمیم گرفتیم این کار را با یک باشگاه کوچک انجام دهیم، شما پیتر بوکستین در مورد خلقت تیلرز می گوید.

چهار تولیدکننده که چای درست می‌کنند و با هم با نام «Theelers» کار می‌کنند، نامزد جایزه موضوع «محصولات جدید، برنامه‌های کاربردی جدید» جایزه کارآفرین باغبانی 2023 شده‌اند. آنها Westlandpeppers، Gova، Bak Bromelia و De Kruidenaer هستند.

نقطه اوج
تیلرز اکنون در نقطه اوج قرار دارد. پیتر می گوید: «بزرگترین چالش این نوع ابتکار این است که از بین نرود. “این که فقط یک پروژه به زیبایی تکمیل شده باقی نمی ماند. پتانسیل برای آن بسیار زیاد است. اما ما باید جریان را ادامه دهیم. به خصوص اکنون، ما باید در آن گیر کرده و جلو برویم. این بدان معنی است که شما باید انتخاب کنید. در مورد سرمایه گذاری ها، بازارها، و بازاریابی در حال حاضر. این جایی است که ما اکنون هستیم. به هر حال یک چالش خوب.”