چرا لیزا ماری پریسلی آفتابگردان را دوست داشت؟

مقاله کامل را در flowerpowerdaily.com بخوانید



منبع

در واقع، الویس پریسلی همیشه برای دوست و شعله سابق خود، آن مارگارت، گل می فرستاد. هنگامی که او هر برنامه ای در لاس وگاس را افتتاح می کرد، یک گل آرایی بزرگ با تم گیتار پیش از زمان نمایش برای خوش شانسی از او استقبال می کرد. او می‌دانست که او زمانی مرده است که گل آرایی نرسیده است.

در حال حاضر طرفداران به افتخار او در Graceland گل می گذارند. زمانی که پدرش الویس پریسلی در سال 1977 در سن 45 سالگی درگذشت، رکورد بیشترین فروش گل در ایالات متحده در یک روز به ثبت رسید. لیزا ماری پریسلی در گریسلند، جایی که پدر، پدربزرگ و مادربزرگ و پسرش بنجامین نیز در آنجا به خاک سپرده شده اند، به خاک سپرده خواهد شد.

زمانی که با مایکل جکسون ازدواج کرد، او به زیارت قبر او رفت و متوجه شد که این قبر به صورت پراکنده تزئین شده است و مطمئن شد که گل آفتابگردان می گیرد زیرا گل مورد علاقه آنهاست.

RIP لیزا ماری پریسلی – که رابطه خاصی با گل آفتابگردان داشت. تنها فرزند الویس پریسلی در سن 54 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت. این خانواده مانند دختر و پدر، خانواده گل دوست بودند.

لیزا ماری پریسلی در مراسم گلدن گلوب در حال تشویق فیلم «الویس» بود. از او مادرش پریسیلا و سه دختر به یادگار مانده است. رایلی کیو، فینلی لاکوود و هارپر لاکوود. پسرش بنیامین سال گذشته پس از مبارزه با افسردگی درگذشت.

لیزا ماری دخترش رایلی و پسر بنجامین را با شوهر سابقش دنی کیو که از سال 1988 تا 1994 با او ازدواج کرده بود داشت. رایلی کیو اکنون یک بازیگر است. در سال 2008، او دو دختر دوقلوی هارپر و فینلی را با همسر آن زمان مایکل لاکوود به دنیا آورد، اگرچه این دو در سال 2016 از هم جدا شدند.

او از سال 1994 تا 1996 با مایکل جکسون و از سال 2002 تا 2004 با نیکلاس کیج ازدواج کرد.