چهار هواپیمای باری جدید و پایدار برای گروه KLM

“تجدید ناوگان بخش مهمی از جاه طلبی KLM برای پایدارتر شدن است. در این زمینه، ما مسئولیت را بر عهده می گیریم. ما می خواهیم CO₂ کمتری را به دلیل آب و هوا منتشر کنیم و صدا را برای ساکنان محلی کاهش دهیم. A350F CO2 را بیش از 40٪ کاهش می دهد و سر و صدا را تا حد زیادی کاهش می دهد. 50 درصد نسبت به پیشینیان خود. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این سفارش را زودتر از برنامه ریزی اولیه انجام دهیم. به جای سال 2027، از پاییز 2026 کشتی های باری را جایگزین خواهیم کرد. ما با این کار تلاش های پایداری KLM را تسریع می کنیم.” مرجان رینتل، مدیرعامل KLM.

برای اطلاعات بیشتر:
باربری ایرفرانس کی ال ام مارتینایر
www.afklcargo.com



منبع

مارتینایر، بخشی از گروه KLM، سفارش قطعی به ایرباس برای چهار هواپیمای باری جدید A350F داده است. مارتینایر حامل عملیاتی KLM Cargo است. چهار A350F بیش از 40٪ CO2 کمتری منتشر می کنند و 50٪ صدای کمتری نسبت به مدل های قبلی خود ایجاد می کنند. این هواپیمای جدید از نیمه دوم سال 2026 جایگزین هواپیماهای باری بوئینگ 747 فعلی خواهد شد.
A350F نسخه باربری A350 است. دارای یک عرشه بار بسیار بزرگ است. تا جایی که امکان داشته باشد از مواد سبک تر استفاده شده است تا وزن برخاست به حداقل برسد. در ترکیب با موتورهای کارآمد رولزرویس ترنت XWB-97، این امر به طور قابل توجهی عملکرد را از نظر انتشار CO2 و آلودگی صوتی بهبود می بخشد. این هواپیما برای حمل طیف وسیعی از محموله ها از جمله محصولات تازه، محموله های سریع، داروها، اسب ها و محموله های بزرگ مناسب است. حداکثر بار پیکربندی انتخاب شده 108 تن است.

“در انتخاب A350F، ما در حال برداشتن یک گام مهم برای کاهش انتشار CO2 و آلودگی صوتی هستیم. من از پیوستن این هواپیماهای جدید و پیشرفته به ناوگان که به خوبی در عملیات Air France KLM Martinair Cargo قرار می گیرند، بسیار خوشحالم. برای مشتریان ما. تطبیق پذیری A350F خبر خوبی برای آینده است. هواپیمای جدید افزوده مهمی است که ظرفیت شکم ناوگان مسافربری گسترده بین قاره ای ما را تکمیل می کند.” Adriaan den Heijer، معاون اجرایی Air France-KLM Cargo و مدیر عامل Martinair