چگونه می توان سیستم های agrivoltaic را با گلخانه ها ترکیب کرد

با شروع از این، در طول چند سال گذشته Med Group (Gruppo Europrogress) دامنه خود را به نفع انرژی های تجدید پذیر تقویت کرده است، مطالعه و توسعه ساختارهایی که از سیستم های فتوولتائیک پشتیبانی می کنند. FreshPlaza در مورد آن با Ester Occhipinti، مدیر فروش این شرکت واقع در ویتوریا، سیسیل صحبت کرده است.

تغییرات اقلیمی، منطقی‌سازی ضروری منابع تجدیدپذیر و به طور کلی، آگاهی بیشتر از مسائل زیست‌محیطی، کشاورزی را به سمت انتخاب‌های فزاینده‌ای پایدار سوق می‌دهد. به این دلایل، اتحادیه اروپا استراتژی هایی را – که به عنوان معامله سبز شناخته می شود – با هدف کاهش تأثیر انسان بر آب و هوا آماده کرده است.

نمونه ای از تولید در تاسیسات کشاورزی ولتاییک

تک زمینی Multisunart 10000 در فرانسه نصب شده است

سیستم‌های آگریوولتائیک ترکیبی از کشاورزی و تولید انرژی‌های تجدیدپذیر را نشان می‌دهند. آنها گلخانه‌ها را با ماژول‌های فتوولتائیک ادغام می‌کنند تا برق پایدار تولید کنند. بر اساس دستورالعمل‌های اتحادیه اروپا و تقاضای بازار، اکنون می‌توانیم امکان بهره‌گیری از مزیت‌های agrivoltaic را در اختیار مشاغل کشاورزی قرار دهیم. دانش پیشرفته ما ما را در شرایطی قرار می دهد که بتوانیم پروژه های سفارشی و گلخانه ها را مطابق با مقررات فعلی توسعه دهیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
Med Group srl
Via del Cerasuolo di Vittoria، 97
97019 ویتوریا (RG)
988711 0932 +39
0091 733 346 39 + 39
[email protected]
www.medgroupsrl.it



منبع

“ما در مورد موادی صحبت می کنیم که عمر طولانی تری دارند، مانند پروفیل ها و پوشش های گالوانیزه گرم و مواد جانبی سازگار با نیازهای مختلف هر محصول – اینها ویژگی های اصلی گلخانه های Multisunart ما هستند. آنها ساختارهای خاصی برای سیستم های agrivoltaic هستند که هر دو در دسترس هستند. سطحی که برای پانل های فتوولتائیک در نظر گرفته می شود در سازه های تک گام بزرگتر است. از ارتفاع 2-2.5 متر شروع می شود و بر اساس شیب لازم برای به دست آوردن بهترین خروجی (به طور متوسط ​​25 درجه سانتیگراد) می توان به ارتفاع بالای 5.5-6 متر رسید. در سازه های دو گام، سطح پانل ها می تواند بر اساس نوع انتخاب شده متفاوت باشد، زیرا هر دو گزینه متقارن و نامتقارن را می توان انتخاب کرد.

Multisunart 9600 دو پیچ نامتقارن در سیسیل نصب شده است

“در هر دو مورد، عرض‌های مختلف در دسترس است و گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی وجود دارد. روکش‌ها را می‌توان از انواع مختلفی از مواد، از جمله فیلم‌های پلاستیکی، پلی کربنات‌ها یا پانل‌های ساندویچ ساخت. در سازه‌های دو گام، تهویه را می‌توان از طریق دهانه‌های بالایی در شمال تضمین کرد. -روی زمین ها یا از طریق پنجره های محیطی دستی یا موتوری.”

Multisunart 10000 تک پیچ با تورهای کناری