چگونه وب سایت صنعت گل خود را بازاریابی کنید

رسانه های اجتماعی
چه عاشق رسانه های اجتماعی باشید و چه از آنها متنفر باشید، پتانسیل زیادی برای تبلیغ وب سایت شما دارد. و چند راه برای انجام این کار وجود دارد.

وبلاگ نویسی مهمان
وبلاگ نویسی در وب سایت گلدار دیگران یک راه عالی برای معرفی خود، تجارت و وب سایت شما به مشتریان جدید است. بسیاری از وب سایت ها به شما این امکان را می دهند که پیوندهای وب را به وب سایت خود بازگردانید. اینها به عنوان “بک لینک” شناخته می شوند.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)
به زبان ساده، سئو به معنای تلاش برای نشان دادن وب سایت شما و محتوای آن در بالای جستجوهای اینترنتی است. سئو بر اساس کلمات کلیدی کار می کند. برای مثال، اگر می‌خواهید مشتریانی را هدف قرار دهید که در جستجوی «توزیع‌کنندگان گلفروشی در میامی» هستند، باید مطمئن شوید که این عبارت در وب‌سایت و محتوای شما گنجانده شده است.

تحقیقات نشان داده است که صفحاتی که در فهرست جستجوهای اینترنتی رتبه اول را دارند، ۵۰ درصد بیشتر از صفحات دوم و سوم بازدید داشته اند. اگر در صفحه اول جستجوهای اینترنتی ظاهر نشوید، مشتریان باید مدتی را صرف جستجوی شما کنند. در این صورت احتمالاً یکی از رقبای شما را انتخاب می کنند.

کمپین های بازاریابی ایمیلی
بازاریابی ایمیلی جزء کلیدی استراتژی های بازاریابی بسیاری از شرکت ها است و اغلب تصور می شود که از سایر استراتژی های بازاریابی بهتر عمل می کند.

برای کمک به سئو دوستانه بودن محتوای شما، برخی از وب سایت ها محتوای شما را از نظر سئو پسند بودن آن آزمایش می کنند.

از طریق تحقیقات گسترده، ما برخی از بهترین نکات بازاریابی صنعت گل را برای وب سایت شما پیدا کرده ایم. زیر را بخوانید تا بیشتر بدانید.

با این حال، باید اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی به طور طبیعی در محتوای با کیفیت بالا گنجانده شده است. ایجاد محتوای سئو پسند که مشتریان را فقط به سمت وب سایت شما هدایت کند که با محتوای شما درگیر نشوند، هیچ فایده ای ندارد.

بک لینک ها یک ابزار بازاریابی مهم برای وب سایت شما هستند. با این حال، باید اطمینان حاصل کنید که وب سایتی که به شما “بک لینک” می دهد منبعی معتبر و قابل اعتماد است.

اگر بودجه تبلیغاتی دارید، می توانید برای تبلیغات هدفمندی که هدف جمعیتی و جغرافیایی هدف شما هستند، هزینه پرداخت کنید.

نتیجه
وب سایت شما یک فروشگاه آنلاین برای کسب و کار شما است. آن را به درستی بازاریابی کنید، و شما پتانسیل زیادی برای دستیابی به مشتریان جدید دارید. اگر آن را به اشتباه بازاریابی کنید، ممکن است کسب و کار ارزشمند خود را برای رقبای خود از دست بدهید.

شما می توانید محتوایی برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید که مشتریان را به سمت وب سایت شما هدایت کند. به عنوان مثال، اگر شما یک پرورش دهنده گل هستید، می توانید یک فیلمبرداری از پشت صحنه مزرعه خود تهیه کنید.
اینفلوئنسرها به بخش بزرگی از رسانه های اجتماعی تبدیل شده اند. آنها دنبال کنندگان آنلاین زیادی دارند که می توانید برای تبلیغ وب سایت خود از آنها استفاده کنید.

با این حال، باید مطمئن شوید که ایمیل‌های شما جذاب هستند و آنقدر ساده و غیرجذاب نیستند که مشتریان شما فکر کنند ایمیل‌های ناخواسته هستند. همچنین باید از قوانین مربوطه در مورد حفاظت از داده ها پیروی کنید.

پادکست، یوتیوب و لینکدین لایو
پادکست ها و ویدئوها ابزارهای بازاریابی عالی هستند که می توانند به شما در دستیابی به مخاطبان هدف کمک کنند. شما باید اطمینان حاصل کنید که به وب سایت و کسب و کار خود در محتوا ارجاع می دهید – همه این پلتفرم ها به شما امکان می دهند پیوند مستقیمی به وب سایت خود در توضیحات یا ویدیو ارائه دهید.

با پیروی از چهار نکته ساده ما در بالا، در راه جذب مشتریان جدید به وب سایت خود خواهید بود.

یک پایگاه داده ایجاد کنید
یک پایگاه داده از مشتریان و مشتریان بالقوه ارزش وزن خود را به طلا دارد. یک راه خوب برای به دست آوردن جزئیات مشتریان و بازاریابی وب سایت خود، از طریق یک خبرنامه یا مسابقه است. شما حتی می توانید این را با پست های رسانه های اجتماعی خود ترکیب کنید، که می تواند منجر به دستیابی به صدها یا هزاران مشتری جدید شود.

وب‌سایت‌ها فروشگاهی یک‌جا برای همه نیازهای بازاریابی شما هستند. اگر مردم از وب سایت شما بازدید نمی کنند، ممکن است کسب و کار ارزشمند خود را از دست بدهید.

برای ایجاد پادکست ها و ویدیوهای موفق، باید برای شنوندگان خود ارزش ایجاد کنید. شما می توانید این کار را با ایجاد محتوای آموزشی، آموزنده و جذاب انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر:
راه حل های جدید بلوم
www.newbloomsolutions.com



منبع

با این حال، روزانه میلیاردها ایمیل در سراسر جهان ارسال می شود. برای موفقیت، باید مطمئن شوید که کمپین های ایمیلی شما از بقیه متمایز است. برخی از نکات ساده عبارتند از:

  • ایمیل های خود را شخصی سازی کنید – ایمیل های خود را با نام مشتری شروع کنید. از تاریخچه خرید مشتری خود برای یافتن محصولاتی که ممکن است بر اساس سفارشات قبلی خود دوست داشته باشند، استفاده کنید.
  • لیست پستی خود را مدیریت کنید – فهرست پستی خود را به دسته‌ها مدیریت کنید – به نام بخش‌بندی. این به شما کمک می کند تا مشتریان را با محتوایی که مطابق با نیازهای آنهاست هدف قرار دهید. به عنوان مثال، ممکن است لیست پستی خود را به اندازه های تجاری (کوچک، متوسط، بزرگ) تقسیم کنید یا می توانید آن را بر اساس انواع مشاغل (مانند هتل ها، گل فروشی ها و مصرف کنندگان) تقسیم کنید.
  • ایمیل های مناسب برای موبایل ایجاد کنید – بیش از نیمی از ایمیل های بازاریابی در تلفن همراه باز می شوند. اگر نتوانید ایمیل های خود را برای موبایل مناسب کنید، در هدایت مشتریان به وب سایت خود شکست خواهید خورد.
بسیاری از شرکت های ویرایش پادکست و ویدیو وجود دارند که می توانند به شما در ایجاد محتوای با کیفیت بالا کمک کنند.