چگونه یک نمایشگاه تجاری چین و آفریقا باعث افزایش رشد مشاغل گل می شود

بیشتر در english.news.cn بخوانید



منبع

هوانگ زینان، که در تجارت گل فعالیت می کند، در جریان سومین نمایشگاه اقتصادی و تجاری چین-آفریقا که از پنجشنبه تا یکشنبه در اینجا برگزار شد، به شین هوا گفت: “در عرض 17 ساعت، گل های کنیا می توانند به چانگشا برسند. تجارت ما در حال رشد است.”

جیانگ شوفانگ، مدیر بازار Gaoqiao، گفت که با ایجاد یک فرآیند یکپارچه از منبع مستقیم در آفریقا تا فرآوری و فروش در چین، هزینه کلی قهوه آفریقایی فروخته شده در Gaoqiao تقریبا 30 درصد کمتر از مشابه آن است. در سال گذشته، دانه های قهوه آفریقایی حدود 40 درصد از کل فروش دانه قهوه در بازار را به خود اختصاص داده است.

جینگ جیان‌هوا، موسس «Own Master (Xiao Ka Zhu)» یک برند زنجیره‌ای قهوه حاوی دانه‌های قهوه آفریقایی در چانگشا، به شین‌هوا گفت که ارتباط مستقیم این شرکت با صاحبان املاک قهوه آفریقا از طریق یک پلتفرم تجارت آنلاین توسط این نمایشگاه امکان‌پذیر شده است. یک مرکز تجارت قهوه آفریقایی که در سال 2020 در بازار بزرگ Gaoqiao Changsha افتتاح شد. این رویکرد نوآورانه معاملات را ساده کرده و هزینه ها را کاهش داده است.

گل های کنیایی به لطف معرفی پروازهای اضافی بین چانگشا و نایروبی در آوریل و روش های ساده ترخیص کالا از گمرک می توانند سریعتر به دست مصرف کنندگان چینی برسند.

هوانگ، مسئول پاویون کنیا در سالن دائمی نمایشگاه، بر تنوع گسترده گل های کنیا، صادرکننده پیشرو گل در آفریقا تاکید کرد، زیرا این کشور به دلیل دوره طولانی شکوفه دادن خود مشهور است.