چگونه یک پرورش دهنده گل یورکشایر شرقی به ایجاد صحنه تاج گذاری کمک کرد

او با دخترش پگی، تعاونی بازاریابی FFTF را راه‌اندازی کرد تا کشاورزان و زمین‌داران را تشویق کند تا گل‌هایی برای قلمه‌کاری بکارند. اکنون بیش از 950 پرورش دهنده گل های شاخه بریده بریتانیایی فصلی، معطر و پایدار را در اختیار دارد.

گیل سازمان خود را در سال 2011 راه اندازی کرد. در آن زمان، او وقتی فهمید که در آن زمان، تنها ده درصد از گل های فروخته شده در بریتانیا از داخل کشور تهیه می شد، شوکه شد، گیل تصمیم گرفت به دمیدن روح تازه ای به بریتانیایی ها کمک کند. صنعت گل

گل‌های فصلی بریتانیا همان چیزی بود که پادشاه چارلز و ملکه کامیلا برای تاج‌گذاری خود می‌خواستند، و این دقیقاً همان چیزی بود که در نمایشگاه‌های گل‌های خیره‌کننده‌ای که ابی وست مینستر را در روز شنبه، 6 می زینت داده بود، مشاهده شد.

در hulldailymail.co.uk بیشتر بخوانید



منبع

چیدمان باشکوه گل‌ها و شاخ و برگ‌های خانگی توسط سازمانی به نام Flowers From The Farm (FFTF)، گروهی که توسط کشاورز و پرورش‌دهنده گل در یورکشایر شرقی، گیل هاجسون تأسیس شده بود، به دست آمد. میلیون ها بیننده از سراسر جهان نمایش خیره کننده گل ها را در روز شنبه تحسین خواهند کرد. پس از این مراسم، گل ها به خانه های سالمندان، آسایشگاه ها، سرپناه ها و سایر خدمات اجتماعی اهدا شد.