کاربردی و کمتر برای محیط زیست مضر است”

مشتریان مثبت
برای سنجش علاقه به بسته بندی جدید، پرورش دهنده دو شاخه را در آستین های بامبو برای تعداد محدودی از مشتریان به عنوان آزمایش فرستاد. باما گل و عمده فروشی هوک این ایده را پذیرفتند. باما عمدتاً به مشتریان در اسکاندیناوی عرضه می کند، جایی که آنها در تفکر پایداری پیشرفته تر هستند. و هوک بر بریتانیا متمرکز است، جایی که قوانین جدیدی به تازگی معرفی شده است (مالیات بسته بندی پلاستیکی) برای محدود کردن استفاده از پلاستیک در بسته بندی. باما همچنین در مورد بسته بندی جدید با مشتریان نهایی خود صحبت کرد. گل فروشی ها و آنها نیز پاسخ مثبت دادند. Bac نشان می دهد که ذکر روی جلد بامبو نشان می دهد که پوشش را می توان پس از استفاده با کاغذ قدیمی دور انداخت. گلفروشان از این موضوع خوشحال هستند.

تولید کننده کات Cymbidium Gertjan Bac (l) و مدیر حساب Koen Pack Ruud Duivenvoorden (r) آستین ساخته شده از بامبو را با افتخار نشان می دهند.



منبع

Bac Orchids در Moerkapelle، همراه با Koen Pack در Amstelveen، یک آستین بامبو برای گل های بریده Cymbidium ایجاد کردند. ارائه یک بسته بندی سفارشی یک فرآیند یادگیری برای هر دو طرف بود. هر دو طرف با افتخار می گویند: “هدف ما ساخت بسته بندی های کاربردی بود که واقعاً چیزی از نظر پایداری اضافه می کند. و ما موفق شدیم.”

Ruud Duivenvoorden، مدیر حسابداری متخصص بسته بندی Koen Pack می گوید: «استفاده از یک آستین پلاستیکی مانند این آسان است. اما مصرف کنندگان اغلب آستین های پلاستیکی را در سطل زباله مناسب دور نمی اندازند، به این معنی که آنها بازیافت نمی شوند. باک می گوید و این مایه شرمساری است. او به همراه برادرش دیکو اقدامات زیادی را برای پایدارتر کردن کشت Cymbidium انجام داده است. “دیکو برای مدت طولانی در مزرعه ما با کنترل بیولوژیکی آزمایش می کند. ما چندین سال است که استفاده از مواد شیمیایی را متوقف کرده ایم. ما پنل های خورشیدی برای پشتیبانی از مصرف برق خود داریم و تمام زباله های خود را بازیافت می کنیم. داشتن مجوز برای تولید برای آینده شرکت برای ما مهم است.

آسان نیست
باک تصمیم گرفت تماس بگیرد، اما بسیاری از شرکت‌های بسته‌بندی به او گفتند که دستیابی به آنچه می‌خواهد آسان نیست. کوئن پک سؤال او را مطرح کرد و آنها با هم کار کردند. Bac آستینی می‌خواست که در آن گل‌های روی شاخه سیمبیدیوم قابل مشاهده باشند و در عین حال محافظت در برابر آسیب‌های ناشی از دست زدن به هنگام بسته‌بندی و حمل و نقل را ارائه دهد. جنس آستین نیز باید واقعاً پایدار باشد. اولین نگاه روی یک آستین پلاستیکی از ذرت یا نیشکر افتاد. Duivenvoorden می‌گوید: «اما متأسفانه، شما چیز زیادی با آن دریافت نمی‌کنید، زیرا پلاستیک‌های زیستی باید با زباله‌های باقی‌مانده همراه شوند». یک آستین با جلد شومیز و جلوی شفاف ساخته شده از پلاستیک بازیافتی نیز در نظر گرفته شده است. “اما این نیز راه حلی نیست، زیرا در این صورت هنوز باید دو طرف آستین را هنگام دور انداختن جدا کنید. برای بازیافت، بسته بندی ساخته شده از یک ماده بهترین است.” با در نظر گرفتن این موضوع، دو انتخاب باقی مانده بود: یا آستینی که تماماً از پلاستیک بازیافتی ساخته شده باشد یا آستینی از بامبو.

سرمایه گذاری
تنها نقطه ضعف آستین جدید قیمت آن است: بامبو کمی گرانتر از پلاستیک است. Bac: “اما باما یک شرکت مترقی است. ما توافق کرده ایم که هر کدام نیمی از هزینه های اضافی برای آستین بامبو را تقبل کنند.” پرورش دهنده و کوئن پک از نتیجه کل فرآیند راضی هستند. اگرچه هنوز تعداد نسبتاً کمی است، Bac مصمم است پروژه بسته بندی را در آینده افزایش دهد. این پرورش‌دهنده استدلال می‌کند که در آینده، پلاستیک ساخته شده از مواد خام فسیلی گران‌تر می‌شود و بامبو ارزان‌تر می‌شود، زیرا آن مواد پس از آن به طور گسترده‌تری مورد استفاده قرار می‌گیرند. بامبو اکنون یک سرمایه گذاری است، اما نتیجه خواهد داد.

زیبا و طبیعی
بامبو مدتی است که در محدوده کوئن پک قرار دارد. این یک چمن تجدیدپذیر است که سریعتر از درختان رشد می کند. بامبو همچنین 35 درصد بیشتر از درختان دی اکسید کربن را به اکسیژن تبدیل می کند. Bac می گوید: “بنابراین، بامبو حتی از کاغذ نیز پایدارتر است. این چیزی است که من می خواستم.” علاوه بر این، این ماده بیش از حد چروک نمی شود و بهتر از کاغذ معمولی می تواند رطوبت را تحمل کند. با مشاوره با Bac، کوئن پک آستینی با رویه نیمه باز طراحی کرد تا گل های Cymbidium قابل مشاهده باشند. پرورش دهنده می گوید: کل بسته بندی زیبا و طبیعی به نظر می رسد. هنگام طراحی آستین، هیچ ماشین بسته بندی نباید در نظر گرفته شود. باک در حالی که با احتیاط شاخه ای را داخل آستین جدید می کشد، می گوید: “ما همه شاخه ها را به صورت دستی بسته بندی می کنیم. شما نباید زیاد دست و پا چلفتی باشید زیرا نمی خواهید گل ها روی شاخه آسیب ببینند.”

Gertjan Bac از Bac Orchids دو آستین روی میز می گذارد. یکی از پلاستیک و دیگری از بامبو ساخته شده است. تا همین اواخر، تمام Cymbidium های برش خورده با ارکیده Bac در آستین پلاستیکی بسته بندی می شدند. اما این تغییر کرده است. این پرورش دهنده می گوید: “ما قصد داریم سیمبیدیوم های خود را در بامبو برای دو مشتری خود، باما بلومن و هوک گروتاندل بسته بندی کنیم.” آنها مثبت هستند و من هم همینطور».

برای اطلاعات بیشتر:
کوئن پک
دی لوتن وگ 8
1187WB Amstelveen
+31205452470
[email protected]
www.koenpack.com