کارگاه مرکزی تابستانی برای جشن صنعت گل بریتانیا

همه گل های استفاده شده در طول کارگاه از مزرعه گل خود سارا و سایر پرورش دهندگان شمال دوون و سامرست، همه اعضای Flowers from the Farm تهیه می شوند. این انجمن عضویت غیرانتفاعی بیش از 960 تولیدکننده صنعتگر مستقل گل های شاخه بریده محلی و فصلی بریتانیایی را در سراسر بریتانیا قهرمان می کند. با استفاده از گل‌های محلی، کارگاه تابستانی مرکزی از شیوه‌های پایدار پشتیبانی می‌کند و زیبایی طبیعی و تنوع شکوفه‌های بریتانیایی را به نمایش می‌گذارد.

سارا هیل، گلفروش و کشاورز گل، کارگاه تابستانی مرکزی را اعلام کرده است، رویدادی همه جانبه برای حمایت از گل های محلی.

این کارگاه وعده الهام بخشیدن به علاقه مندان به گل و ذهن خلاق را به طور یکسان می دهد و راهنمایی های گام به گام برای ایجاد یک چیدمان زیبا که ماهیت فصل را به تصویر می کشد ارائه می دهد.

در Somersetlive.co.uk بیشتر بخوانید



منبع سارا گفت: “چه شما یک گل آرایی باتجربه باشید یا یک مبتدی، این کارگاه به شما الهام می‌دهد تا با گل‌ها و گیاهان شگفت‌انگیز خلاق شوید و نوری را بر تکامل صنعت پرورش گل بریتانیا بتاباند.”

این کارگاه در انبار تازه بازسازی شده Threshing Barn در Emmetts on Exmoor در نزدیکی Simonsbath در روز چهارشنبه، 16 آگوست، ساعت 2 بعد از ظهر برگزار خواهد شد. تیم Emmetts یک چای خامه ای خوشمزه را پس از کارگاه ارائه می دهد. کارگاه تابستانی مرکزی پذیرای افراد با هر سطح مهارت و علایق است، و آن را به فرصتی عالی برای علاقه مندان به گل، سرگرمی ها و کسانی که به دنبال راه های خلاقانه هستند تبدیل می کند.