کاهش انتشار ویروس ها با فیلم های دوپوش

Agriplast، شرکتی که فیلم‌های پلاستیکی تولید می‌کند، مطالعات عمیقی انجام داد و فیلمی با پوشش دوگانه ساخت که می‌تواند نور را برای حشرات خاموش کند، بنابراین حرکت آنها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. حشراتی که ویروس‌ها را منتقل می‌کنند از طریق فرکانس‌های نوری خاص جهت‌گیری می‌کنند، در غیاب آن کاملا بینایی خود را از دست می‌دهند و حرکت آنها بسیار دشوار است.

بر اساس این ویژگی، آگریپلاست Virolux را ایجاد کرده است، یک فیلم انتخابی عکس که مانع از تابش نور در فرکانس های مفید برای جهت گیری حشرات می شود، بدون اینکه گیاهان نوری را که نیاز به رشد دارند، مسدود کند.

فیلم Virolux توسط Agriplast در قسمت پایین عکس قابل مشاهده است.

مدیریت انتشار ویروس ها (به عنوان مثال، ویروس دهلی نو در کدو سبز) یکی از مشکلات اصلی تولیدکنندگان در طول یک چرخه است، زیرا افزایش بیش از حد گیاهان آلوده می تواند به طور جدی نتایج را به خطر بیندازد.

اثر ضد ویروس را می توان با فیلم های گلخانه ای نیز به دست آورد. با این حال، باید تاکید کرد که این درمان، علاوه بر مزاحم حشرات ناقل، ممکن است بر فعالیت گرده افشان ها نیز تأثیر بگذارد، بنابراین راه حل دوپوش عملی تر است زیرا می توان آن را به راحتی در صورت نیاز جمع آوری و از هم جدا کرد.

پس از آزمایش‌های مختلف فیلم، Virolux در جلوگیری از انتشار ویروس‌ها مؤثر بوده و تقریباً بروز آن‌ها را به صفر رسانده است.

کدو سبز در یک محیط حفاظت شده رشد می کند.

علاوه بر این، Virolux دارای ضخامت بسیار کم و شفافیت استثنایی است که امکان عبور اشعه های خورشید و همچنین عایق حرارتی عالی را دارد.

مرکز آبگرم Agriplast در ویتوریا، سیسیل.

همانطور که مشخص است، انتقال ویروس ها در یک محصول عمدتاً از طریق حشرات ناقل انجام می شود.Bemisia tabaci و دیگران) که گیاهان را هنگام حرکت بین آنها آلوده می کنند.

ماشین آلات تولید فیلم های پلاستیکی.

برای اطلاعات بیشتر:
Agriplast SpA
Via Filippo Bonetta 35
97109 – ویتوریا (RG) – ایتالیا
تلفن: 997211 0932 +39
[email protected]
https://www.agriplast.com



منبع